×
اشتراک
اصالت کالا

کلید یک پل مدل الیزه رنگی بژ

ضمانت 5 ساله
برند : ایران الکتریک

47,530تومان

%

قیمت های رقابتی

پیگیری سفارش

ارسال سریع کالا

تضمین اصل بودن

پرداخت امن

توضیحات

کلید یک پل مدل الیزه با قاب رویه به رنگ بژ تولید گردیده و در دسته بندی کلیدهای الیزه رنگی قرار دارد. کلید یک پل به منظور قطع و وصل جریان برق به کار می رود. این کلید در هر محیطی قابل نصب بوده و سبب خاموش یا روشن شدن لامپ ها می شود. مدار الکتریکی کلیدهای یکپل به نسبت کلیدهای دوپل، سه پل، تبدیل و … مداری ساده تر می باشد.

دسته بندی الیزه رنگی یا الیزه پینتینگ یکی از انواع دسته بندیهای فروشگاه ایران الکتریک بوده و با طیف رنگی گسترده عرضه می شود. این دسته بندی با قاب های رنگی بژ، زغال سنگی و نقره ای طراحی گردیده و شامل کلیدپریز های مختلفی می گردد. کلید یک پل الیزه رنگی بژ نیز از سری کلیدهای پرفروش این دسته بندی بوده که شرکت ایران الکتریک این محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بازار عرضه می نماید. محصولات شرکت ایران الکتریک بسیار متنوع و مرغوب بوده اما کلیدپریز ها عمده این تجهیزات برقی را شامل می شوند.

مدل الیزه رنگی بژ طرحی کلاسیک و شیک دارد. فریم این کلید مربعی بوده و بسیار ساده می باشد اما در عین سادگی می تواند نظر بسیاری از افراد را در هنگام خرید به خود جلب نماید. رنگ قاب این محصول نیز یکی از عوامل مهم در زیبایی کلید یکپل الیزه بژ بوده که سبب می شود افراد برای ایجاد یک تغییر اساسی در دکوراسیون داخلی منازل خود از این کلید بهره بگیرند.

خرید کلید یک پل مدل الیزه رنگی بژ:

کلیدهای یک پل به صورت کلی از انواع کلیدهای پر استفاده در محیط های اداری، تجاری و پروژه های ساختمانی می باشند. این کلید ها از یک نوع ساختار و مدار الکتریکی ساده برخوردار بوده و جریان برق را قطع و وصل می نمایند. این دسته از محصولات سبب خاموش یا روشن شدن لامپ یا گروهی از لامپ ها از یک محل می گردند.

لازم به ذکر است که ساختار و طراحی کلیدهای یک پل بسیار مشابه کلیدهای تبدیل میباشد. با این تفاوت که کلیدهای یک پل از دو پیچ اتصال و کلیدهای تبدیل دارای سه ورودی اتصال هستند. خریداران عزیز در هنگام انتخاب و خرید این دسته از محصولات باید توجه لازم را داشته باشند.

کلید یک پل ایران الکتریک مدل الیزه رنگی دارای فریم مربعی شکل بوده و با قاب رویه به رنگ بژ تولید می شود. این کلید از طراحی بسیار ساده و در عین حال کلاسیک برخوردار بوده و با نصب در محیط های مختلف به فضا و دکوراسیون، جلوه ای خاص می بخشد. جنس بدنه کلید یک پل مدل الیزه رنگی بژ از مواد پلی کربنات بوده و در هنگام نصب یا تعبیه در محل؛ دچار آسیب یا شکستگی نمی شود.

رنگ زیبا و خاص این محصول قابل ست با المان های مختلف موجود در محیط میباشد. کلید یک پل الیزه رنگی بژ ایران الکتریک با شکل ظاهری بسیار شیک و جذابی که دارد سبب جلب نظر بسیاری از افراد به خود میشود. قیمت مناسب در کنار کیفیت ساخت و طراحی شکیل، از خصوصیات برتر این کلید بوده که سبب می شود کلید یک پل الیزه رنگی بژ همواره مشتریان خاص خود را داشته باشد. این محصول از طریق سایت ایران پلاس قابل مشاهده و سفارش می باشد.

توضیحات تکمیلی

نوع محصول

مدل

الیزه رنگی

شرکت سازنده

ایران الکتریک

کشور سازنده

ایران

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلید یک پل مدل الیزه رنگی بژ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دریافتی محصول از کاربران

متوسط امتیاز ها
0
47,530تومان
5 ستاره
0
4 ستاره
0
3 ستاره
0
2 ستاره
0
1 ستاره
0

محصولات مرتبط

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader