×

سوکت تلفن تک

نمایش 1–9 از 91 نتیجه

show blocks helper

قیمت

دسته‌های محصولات +

سوکت تلفن تک همانطور که از نامش پیداست در طراحی ساختار خود از تنها یک پورت برای اتصال سوکت برخوردار است. این محصول کیفیت ساخت و دوام بالایی دارد. این دسته از محصولات نوعی سوکت تلفن برای اتصال سیم تلفن بوده چون تنها یک ورودی دارند با نام تلفن تک سوکت یا 2 خط شناخته می شوند.

سوکت ها در واقع نوعی کانکتور بوده که به قسمت انتهایی یک کابل متصل گردیده و وظیفه دارند تا شرایط را برای ارسال و دریافت اطلاعات فراهم نمایند. این دسته از محصولات انواع مختلفی داشته و برای کاربردهای متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند. یک نوع از این سوکت ها؛ با نام سوکت تلفن 2خط در بازار برق عرضه می گردد.

سوکتهای تلفن تک با پورت cat3 و مجموعا 2 خط تنها اجازه اتصال یک سیم تلفن را به افراد می دهند. سوکتهایی که از دو پورت برخوردارند با نام سوکت تلفن دوقلو شناخته می شوند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در رابطه با سوکت تلفنهای تکی ارائه دهیم.

خرید سوکت تلفن تک:

سوکتها بطور کلی تنوع بالایی داشته اما سوکتهای تلفن در دو مدل تک و دوقلو تولید می شوند. هر دو مدل این سوکتها کاربرد بسیاری داشته و با توجه به ساختار و ویژگی هایشان برای موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

مدل سوکت تک آن همانطور که قبلتر نیز اشاره کردیم تنها دارای یک جایگاه برای اتصال سیم تلفن در ساختار خود داشته و اغلب برای اتصال سیم یا کابل تلفن به کار می رود.

این دسته از محصولات چون دارای پورت CAT3 می باشند و اینکه در حالت کلی پورت آنها دو خط می باشد با عنوان سوکت تلفن 2 خط نیز شناخته گردیده و به فروش می رسند. این مدل کلید در شرکتهای مختلف ایرانی و خارجی تولید می شود اما یکی از این شرکتهای تولید کننده که محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می نماید؛ ایران الکتریک است. این برند ایرانی موفق کلید و پریز های خود را با تنوع بسیار بالا و در طیف وسیعی از رنگ و طرح تولید نموده و به بازار برق عرضه می نماید. سوکت تلفن تک ایران الکتریک یکی از محصولات اورجینال این شرکت بوده که علاوه بر کیفیت ساخت و بدنه مقاوم، زیبایی بی نظیری دارند.

خصوصیات تلفن تک سوکت (2خط):

پریز تلفنهای تک سوکت از سری تجهیزات برقی و الکتریکی مهم و پرکاربردی در صنعت برق می باشند. این دسته از محصولات سبب برقراری ارتباط تلفنی می گردند. به همین دلیل مستلزم این می باشند تا دیتاها را با وضوح و کیفیت بالا و بدون نویز منتقل نموده و به همین دلیل متریال مرغوبی در ساخت آنها به کار می رود.

خریداران عزیز در هنگام خرید به کیفیت ساخت و مقاومت بدنه این مدل کلید دقت بالایی دارند. علاوه بر کیفیت و مرغوبیت سوکت تلفن خصوصیاتی مثل شکل ظاهری و طراحی خاص این دسته از محصولات نیز مدنظر افراد می باشد. آنها این موضوع را در نظر دارند تا کلید پریزی که در محیط نصب می گردد به زیبایی محیط بیافزاید.

اغلب طراحی بدنه این دسته از محصولات در قالب مربع بوده و رنگ باکیفیتی که در ساخت آنها به کار می رود؛ الکترواستاتیکی می باشد. تلفنهای تک سوکت ایران الکتریک مدلهای مختلفی داشته و در انواع رنگهای تیره و روشن، مدلهای های ساده یا طرحدار و مطابق با سلیقه افراد تولید می شود.

فروشگاه ایران پلاس عرضه کننده انواع تلفنهای تک سوکت:

فروشگاه آنلاین ایران پلاس محصولات خود را با بهترین کیفیت و طراحی های بروز به خریداران عرضه می نماید. این فروشگاه به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی ایران الکتریک عرضه کننده تمام محصولات این شرکت است.

تلفن تک سوکت (2خط) ایران الکتریک به واسطه تولید با متریال باکیفیت و برخورداری از استانداردهای ایمنی؛ در برابر عوامل محیطی مقاوم می باشد. مشاهده انواع محصولات ایران الکتریک و ثبت سفارش از طریق سایت ایران پلاس برای خریداران عزیز امکان پذیر است.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader