×

سوکت تلفن دوقلو

نمایش 1–9 از 61 نتیجه

show blocks helper

قیمت

دسته‌های محصولات +

سوکت تلفن دوقلو یکی دیگر از انواع سوکتهای تلفن بوده که برخلاف مدلهای تک؛ از دو جایگاه یا ورودی برای اتصال کابل یا سیم تلفن در ساختار خود برخوردار است. این مدل پریز با عنوان سوکت تلفنهای CAT3 نیز شناخته می شوند.

سوکتهای تلفن بطور کلی در دو مدل تک و دوقلو طراحی و تولید می شوند. این دسته از محصولات هرکدام از ویژگی های خاصی برخوردار بوده و با توجه به کارایی آنها، برای محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. سوکت مدل دوقلو به دلیل اینکه در طراحی ساختار آنها دو ورودی برای اتصال سیم تلفن یا مودم قرار داده شده؛ با این نام در بازار شناخته می شوند.

این مدل از کلید پریز ها به منظور کارایی و کاربرد بالایی که دارند و نقش مهمی در انتقال دیتاهای صوتی یا اینترنتی  ایفا می نمایند باید با استفاده از متریال درجه یک تولید شوند. به این دلیل که دچار نویز نگردیده و عملکرد آنها بدون مشکل و صحیح صورت گیرد.

خرید سوکت تلفن دوقلو:

اگر بخواهیم در رابطه با این دسته از محصولات تعریفی کاملتر ارائه دهیم می توانیم بگوییم پریز تلفن های دو سوکت همانطور که از نام و شکل ظاهریشان پیداست؛ از دو پورت cat3 و مجموعا 4 خط تولید می شوند. این دسته از محصولات تنوع بالایی داشته و اغلب در قالب های مربعی شکل طراحی می گردند.

این پریز ها علاوه بر کیفیت ساخت بالایی که دارند از بدنه ای بادوام نیز برخوردار بوده و در هنگام نصب و استفاده؛ دچار مشکل نمی شوند. همینطور رنگی که برای این محصولات به کار می رود باید ماندگاری بالایی داشته و در برابر عوامل محیطی و یا نصب در اماکن مختلف؛ درخشندگی خود را از دست ندهد.

سوکت تلفن های دوقلو از انواع پریزهای دوکاره بوده که کاربرد بالایی دارند. این دسته از محصولات جهت اتصال سیم یا کابل های تلفن قدیمی، جدید و حتی سیم مودم های اینترنتی در محیط نصب می شوند.

نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید سوکت تلفنهای دوقلو:

در واقع اولین نکته در هنگام انتخاب کلید و پریز، شرکت سازنده آن محصول می باشد. برند شناخته شده ای که افراد از خرید محصولات آن از کیفیت کلید و پریزها اطمینان خاطر داشته باشند. یکی از شرکتهای تولید کننده بهترین کلید و پریزهای ایرانی، شرکت ایران الکتریک بوده که محصولات خود را با بیشترین تنوع در شکل و کیفیت به خریداران عرضه می نماید. پریز تلفن دو سوکت ایران الکتریک یکی از محصولات اورجینال این شرکت بوده که خریداران می توانند آن را به راحتی از نمایندگی های رسمی تهیه کنند.

با نظر به این موضوع که پریز تلفن های دوقلو cat3 این امکان را فراهم می نمایند تا افراد دو مدل سیم یا کابل را به پریز متصل کنند پس متریال مورداستفاده در طراحی و ساخت آنها حائز اهمیت می باشد. این دسته از محصولات گزینه مناسبی برای مودم های اینترنتی و تلفن های مدل جدید بی سیم می باشند. تلفنهای مدل جدید یا مودم ها تنها از طریق سوکت می توانند به پریز متصل گردند.

علاوه بر این موارد زیبایی ظاهری محصول نیز یکی از نکات مهم در هنگام خرید است. تنوع بالای پریز تلفن های دوقلو ایران الکتریک از لحاظ رنگ و طراحی سبب می شود تا افراد به راحتی این محصول را با سایر المان های محیط ست کنند.

فروشگاه ایران پلاس عرضه کننده باکیفیت ترین پریز تلفن های دوسوکت:

فروشگاه ایران پلاس یکی از نمایندگی های رسمی شرکت ایران الکتریک بوده که به صورت آنلاین و حضوری به خریداران عزیز خدمات ارائه مینماید. این فروشگاه محصولات خود را با بالاترین کیفیت و مناسبترین قیمت به بازار عرضه می کند. تمامی این محصولات از نشان استاندارد برخوردار هستند.

پریز تلفن دوسوکت CAT3 که با نام سوکت تلفن دوقلو نیز شناخته می گردد قابل مشاهده و خرید از سایت ایران پلاس می باشد. همچنین مشاهده انواع کلید و پریز و ثبت سفارش از طریق سایت مذکور و یا تماس با شماره های مندرج در سایت برای عزیزان امکان پذیر است.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه