×

شاسی راه پله

نمایش 1–9 از 91 نتیجه

show blocks helper

قیمت

دسته‌های محصولات +

شاسی راه پله از سری کلید برق های بسیار مهم و پر استفاده در راه پله و راهرو ساختمان ها است. این مدل کلید علاوه بر کیفیت باید ظاهری زیبا و خاص داشته باشد. بطور کلی راه پله و راهرو ساختمان ها چه ساختمان های مسکونی و چه اداری باشد فرقی نمی کند؛ از اهمیت بالایی برخوردارند. به نوعی میتوان گفت از مهم ترین بخش هایی که می توان از ساختمان ها نام برد راه پله ها هستند.

این بخش ها برای زیبایی هرچه بیشتر نیازمند نصب و استفاده از کلید پریزهایی باکیفیت و لاکچری هستند تا شکل ظاهری ساختمان را زیبا و خاصتر نمایش دهند. به همین دلیل است که افراد برای خرید کلید پریز مناسب راهرو و راه پله و حتی پارکینگها؛ دقت و ظرافت بالایی صرف نموده تا محصولی باکیفیت خریداری نمایند.

کلید شاسی راه پله امروزه در شرکتهای مختلف تولید می گردد. این مدل کلید از تنوع بالایی در طرح و مدل برخوردار بوده و رنگبندیهای متفاوتی دارد. مدلهای ساده و حتی طرحدار این دسته از محصولات سبب می شود تا افراد مطابق محیط نسبت به خرید شاسیهای راه پله موردنظر خود اقدام نمایند.

خرید شاسی راه پله ایران الکتریک:

شرکت ایران الکتریک یکی از تولید کنندگان موفق ایرانی در حوزه تولید و فروش انواع تجهیزات برقی بخصوص کلید و پریز می باشد. این شرکت کلید و پریزهای باکیفیت و زیبایی را طراحی نموده که هر مدل آن در سایت ایران پلاس قابل مشاهده و خرید می باشد.

شاسیهای راه پله نیز یکی از انواع تجهیزات برقی و الکتریکی پر استفاده در ساختمان های مسکونی و اداری می باشند. این دسته از محصولات در مدلهای روکار و توکار تولید گردیده و بعضا از تایمر برخوردار هستند. مدل تایمردار این کلیدها سبب صرفه جویی در مصرف برق می گردد.

شاسی راه پله ایران الکتریک در طراحی ساختار خود از یک مدل اهرم یا شاسی نرم و راحت برخوردار است که تنها با نیروی دست افراد به راحتی روشن یا خاموش می شوند. این دسته از محصولات به گونه ای طراحی گردیده که در محیطهای داخلی و خارجی ساختمانها مانند راه پله و پارکینگها قابل نصب می باشد.

خصوصیات مهم کلید شاسی راه پله باکیفیت:

کلید و پریز ها در واقع به منظور اتصال یا قطع جریان برق یا روشنایی لامپ ها استفاده می شوند. کلید راه پله نیز با همین کارایی و به جهت روشن یا خاموش گردیدن لامپ های راه پله یا پارکینگ در مجتمع های مسکونی، اداری و تجاری قابلیت نصب دارد.

شاسی های راه پله علاوه بر اینکه باید بدنه ای مقاوم در برابر رطوبت، گرما، عوامل محیطی و… داشته باشند باید از شکل ظاهری شیک نیز برخوردار باشند. این دسته از محصولات در خاص بودن محیط بسیار تاثیرگذار بوده و یکی از المان های مهم زیبایی راه پله و راهرو ها محسوب می گردند.

فروشگاه ایران پلاس به عنوان یکی از نمایندگی های رسمی شرکت ایران الکتریک؛ عرضه کننده انواع شاسیهای راه پله، شاسی زنگ، کلید و پریزهای ساده و محافظ دار می باشد. خریداران عزیز می توانند برای مشاهده محصولات بیشتر و همینطور ثبت سفارش خود از طریق سایت ایران پلاس اقدام کنند.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه