×

پریز برق ارت دار (250 ولت/16 آمپر)

نمایش 1–9 از 46 نتیجه

show blocks helper

قیمت

دسته‌های محصولات +

پریز برق ارت دار با نام پریز محافظ دار نیز شناخته می شود. این مدل پریز برق به دلیل فراهم نمودن امنیت بالای افراد یکی از تجهیزات مهم برقی در صنعت برق می باشد. محصول مذکور در برق کشی انواع ساختمان ها و مکان های مختلف کاربرد داشته و به دلیل ایجاد امنیت بالا، در بین مصرف کنندگان محبوبیت بسیاری دارد. در واقع پریزهای ارت دار به دلیل ایجاد و حفظ امنیت افراد از برق گرفتگی یا آتش سوزی؛ بسیار پرطرفدار بوده و فروش بالایی دارد.

در حالت کلی ارت به معنای زمین است ولی در صنعت برق نوعی سیم اتصال به زمین محسوب می گردد. حال در اینجا و در رابطه با کلید پریزهای ارت دار می توان به محصولاتی اشاره کرد که در ساختار خود علاوه بر سیم های فاز و نول؛ از سیم ارت نیز برخوردارند. در اینجا ایران پلاس قصد دارد تا توضیحات کاملی در رابطه با این مدل پریزها و کاربردشان و حتی تفاوت آنها با پریز های ساده را بیان کند. با ما همراه باشید.

خرید پریز برق ارت دار:

از آنجاییکه می دانید اغلب وسایل مورداستفاده افراد و مخصوصا وسایل برقی با بدنه ای فلزی طراحی و تولید می شوند. این بدنه فلزی درکنار خوبیهای بسیاری که دارد تنها یک عیب داشته که آن هم رسانا بودن وسایل برقی است. برای رفع این مشکل باید از پریز برقی استفاده شود که هنگام اتصال سیم، از برق گرفتگی یا آتش سوزی جلوگیری نماید.

پریز برق های ارت دار دقیقا همین ویژگی را داشته که در ساختار و طراحی خود علاوه بر سیم های فاز و نول، سیم ارت را دارا هستند. یعنی اینکه در بیشتر مواقع اتصال وسیله برقی با بدنه فلزی بدون خطر بوده و ایمنی افراد حفظ می شود.

پریز های ارت دار یا محافظ دار با طراحی ایمن و استانداردی که دارند و با استفاده از ترمینال دو پیچ ایمنی را افزایش داده و از آن محافظت می کنند. این دسته از محصولات انواع مختلفی داشته و در محیط های مختلف به کار می روند.

مزایا استفاده و بکارگیری پریز برقهای ارت دار:

پریز های محافظ دار به دلیل ایجاد ایمنی بالای افراد و وسایل برقی، یکی از محصولات پر کاربرد در محیط های مختلف می باشند. این دسته از محصولات با طراحی و ساختار مطلوبی که دارند حتی در هنگام نشتی جریان برق می توانند این جریان را به زمین منتقل کرده و از ایجاد حوادث خطرساز جلوگیری می نماید.

از مهم ترین مزایا و ویژگیهای مثبت پریز های ارت دار می توان به پیشگیری از آتش سوزی، برق گرفتگی و بطور کلی افزایش سطح ایمنی افراد و وسایل الکتریکی می گردند.

این دسته از محصولات میزان بار اضافه ای را که در جریان می باشد را توسط سیم ارت و از طریق آن به میل ارت و درنهایت به زمین انتقال می دهند. میتوان گفت این مدل پریز در کلیه قطعات و تجهیزات الکتریکی کاربرد داشته و خطر یا احتمال بروز هرگونه اتصالی، آتش سوزی و برق گرفتگی را به حداقل میزان کاهش می دهد.

فرق بین پریز های ارت دار با پریز های معمولی را چگونه درک کنیم؟

همانطور که قبلتر اشاره کردیم پریز برقهای معمولی و ساده در طراحی ساختار و مدار خود تنها از دو ورودی یا پورت برای سیم های فاز و نول برخوردار می باشند. همانند سایر پریز ها جریان برق را فراهم نموده و دسترسی را برای افراد امکان پذیر می کنند.

در مقابل دسته ای از پریزها هستند که از سه ورودی برخوردار بوده و در کنار سیمهای فاز و نول،دارای سیم ارت نیز می باشند. پریز های ارت دار یا محافظ دار سبب ایجاد و حفظ کامل ایمنی افراد و وسایل الکتریکی گردیده و میزان بار الکتریکی اضافی از وسایل را دریافت نموده و به زمین انتقال می دهد.

پریز برق معمولی امنیت بالایی نداشته و در صورت بروز اتصالی ممکن است سبب ایجاد آتش سوزی یا برق گرفتگی شود. اما مهم ترین ویژگی که سبب گردیده تا پریز برق ارت دار طرفداران زیادی داشته باشد همین مسئله ایجاد و حفظ ایمنی می باشد.

پریز برق های ارت دار باکیفیت را از فروشگاه ایران پلاس بخریم:

فروشگاه ایران پلاس یکی از انواع فروشگاه های معتبر در زمینه عرضه و فروش انواع کلید و پریزهای باکیفیت و زیبا می باشد. این فروشگاه محصولات خود را با تنوع بسیار بالا و با بهترین درجه از کیفیت به خریداران عزیز ارائه می کند.

پریز برق ارت دار ایران الکتریک یکی از انواع محصولاتی بوده که با ولتاژ 250 ولت و جریان 16 امپر تولید می شود. این محصول با استفاده از متریال مرغوب تولید گردیده و از استانداردهای ایمنی برخوردار می باشد.

ظاهر ساده و در عین حال شیک، رنگهای خاص، کیفیت ساخت بالا و بدنه مقاوم و همینطور قیمت مناسب از ویژگی های مهم محصولات ایران الکتریک بوده که پریز برق ارت دار نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

خریداران عزیز به منظور دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول می توانند به سایت ایران پلاس مراجعه نمایند.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه