×

پریز تلفن دوکاره

نمایش 1–9 از 89 نتیجه

show blocks helper

قیمت

دسته‌های محصولات +

پریز تلفن دوکاره از سری تجهیزات برقی بسیار مهم و ضروری مورد استفاده در محیط های مختلف می باشد. پریز دوکاره از دو حالت سوکت و پریز معمولی برخوردار است. این مدل پریز به واسطه تولید با متریال مرغوب و درجه یک؛ از مقاومت بدنه بالایی برخوردار بوده و ایمنی افراد را تامین می کند.

کلید و پریز ها بطور کلی از انواع وسایل الکتریکی بسیار مهم صنعت برق می باشند. این دسته از محصولات در مدلهای مختلف تولید گردیده و کارایی های متفاوتی دارند. در طراحی و ساخت این تجهیزات برقی کیفیت ساخت، ایمنی بالا، دوام بدنه و همینطور زیبایی ظاهری از موارد حائز اهمیتی بوده که تولید کنندگان باید به آن دقت کافی داشته باشند.

پریز تلفنهای دوکاره از سری پریز برق هایی بوده که امروزه در مدلهای مختلف با رنگبندیهای خاص تولید گردیده و قابل استفاده در محیط های اداری، تجاری و منازل می باشد. در ادامه به توضیح بیشتر این پریز می پردازیم.

پریز تلفن دوکاره چیست؟

پریزهای دوکاره که با عنوان پریز تلفن های دو منظوره نیز در بازار شناخته می شوند. پریز مذکور این قابلیت را به افراد می دهد تا بتوانند بطور همزمان مودم و تلفن خود را به پریز برق متصل نمایند. چرا که ساختار این مدل پریز به گونه ای می باشد که هم از دو شاخه برق در طراحی خود برخوردار بوده و هم جایگاهی برای اتصال سوکت تلفن یا مودم دارد.

سوکت تلفن های دوکاره همانطور که قبلتر اشاره کردیم دو حالت داشته و شامل دو جایگاه برای اتصال سوکت و پریز معمولی می گردد. بطور مثال این پریز برق به افراد کمک می کند تا دو شاخه تلفن خود را به پریز زده و برای قسمت سوکت نیز؛ سوکت مودم اینترنت را وصل نمایند. به غیر از این حالت تلفن های مدل جدید که دارای سوکت می باشند نیز قابلیت اتصال به این مدل پریز دوکاره را دارند.

بطور کلی این دسته از محصولات کار را برای خریداران راحت نموده و این قابلیت را به آنها می دهد تا بطور همزمان دو دستگاه مختلف را به واسطه پریز و سوکت به جریان برق متصل کنند.

خرید سوکت تلفن دوکاره باکیفیت و زیبا:

پریز تلفنهای دوکاره به صورت روکار و توکار قابل نصب هستند. این دسته از محصولات به دلیل کارایی بالایی که دارند با استفاده از متریال درجه یک تولید می شوند. رنگبندی و طراحی ظاهری آنها نیز بسیار متنوع بوده و با هر رنگ و طرحی در محیط های رسمی یا منازل نصب می شود.

این مدل پریز تلفن کیفیت ساخت بالایی داشته و در برابر رطوبت، خوردگی، فرسایش، ورود حشرات و اشعه نور مستقیم مقاومت مطلوبی از خود نشان می دهد.

پریز تلفن دوکاره ایران الکتریک از انواع پریز برقهای باکیفیتی بوده که حتی در مقابل گرما و سرما، رطوبت و ..دچار آسیب نمی شود. این محصول از سری پریز های لاکچری ایران الکتریک بوده که در رنگبندیهای خاص و مطابق سلیقه افراد تولید می شود. افراد از این دسته از محصولات برای منازل، ادارات، شرکت ها و …استفاده می نمایند.

خریداران عزیز به منظور کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کلید و پریزهای ایران الکتریک می توانند به سایت ایران پلاس مراجعه نمایند.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه