×

کلید سه پل

نمایش 1–9 از 96 نتیجه

show blocks helper

قیمت

دسته‌های محصولات +

کلید سه پل یکی از پر استفاده ترین تجهیزات برقی در ساخت مجتمع های مسکونی و تجاری می باشد. این مدل کلید سه مصرف کننده را خاموش و یا روشن می کند. این دسته از محصولات به منظور قطع یا اتصال جریان الکتریکی برق در لامپ ها یا وسایل برقی تولید می شود.

کلیدهای سه پل به دلیل اینکه کارایی بالایی داشته و اغلب مورد استفاده در محیط های مختلف قرار می گیرد؛ پس متریال استفاده گردیده برای تولید این مدل کلید باید بسیار مرغوب و درجه یک باشد. مقاومت در برابر رطوبت، خوردگی، فرسایش، ورود حشرات، اشعه و نور آفتاب و… از مواردی بوده که افراد در هنگام خرید کلید و پریزها به آن دقت کافی دارند.

بطور کلی کلید و پریز ها یکی از انواع تجهیزات برقی و الکتریکی مهم در صنعت برق هستند. این دسته از محصولات به دلیل اینکه سبب عبور جریان برق گردیده و در قطع و وصل جریان الکتریکی یا روشنایی لامپ ها نقش دارد به یکی از تجهیزات مهم و قابل استفاده در هر محیطی تبدیل گردیده است. یکی از انواع کلید برق های پرطرفدار؛ مدل سه پل بوده که در ادامه به توضیح بیشتر ساختار و ویژگی های این کلید می پردازیم.

کلید سه پل چیست و در چه محیطی کاربرد دارد؟

اگر بخواهیم به توضیح یکی از مهم ترین مدل کلید و پریز که در برق کشی ساختمان های مسکونی و تجاری استفاده می شود را نام ببریم می توانیم به کلید برقهای مدل سه پل اشاره کنیم. این مدل از کلیدپریزها جهت خاموش یا روشن نمودن لامپ یا گروهی از چراغها و همینطور وسایل برقی در محیط های مختلف نصب می شوند.

کلیدهای سه پل ساختار و مدار الکتریکی متفاوت تر و البته کاملتری نسبت به کلیدهای یکپل و دو پل داشته و کارایی بیشتری دارند. این دسته از محصولات همانطور که از نامشان پیداست به منظور قطع و وصل جریان الکتریکی برق در سه مصرف کننده اما از یک محل کاربرد دارند.

همین ویژگی این مدل کلید برق که قادر می باشد سه انشعاب برق را از یک نقطه قطع  یا وصل کند سبب گردیده تا افراد از کلید سه پل بیشترین استفاده را در محیط های مختلف داشته باشند. همین خصوصیت موجب می شود تا این مدل کلید بطور مداوم در مکانهای مختلف نصب گردیده و سبب روشنایی چراغ و لامپ ها شود.

اغلب افراد از کلید مذکور در سالن های بزرگ، سالن اجتماعات، راهروهای طویل، راه پله ها، محیط های اداری و تجاری استفاده نمایند.

خرید کلید سه پل باکیفیت:

در رابطه با موارد استفاده این مدل کلید علاوه بر خاموش یا روشن نمودن سه مصرف کننده از یک نقطه می توانیم به قطع و وصل موتورهای سه فاز نیز اشاره نماییم. این دسته از محصولات به غیر از اینکه ایمنی بالایی دارند همینطور سبب مصرف بهینه انرژی نیز می گردند.

کلیدهای سه پل جریان برق را به آسانی به محیط اطراف انتقال می دهد. این کلید به دلیل اینکه در مدلهای مختلف با رنگبندی های زیبا تولید می شود پس برای نصب و استفاده در هر محیطی مناسب می باشد. این مدل کلید در مدلهای های ساده یا طرحدار تولید گردیده و این امکان را به افراد می دهد تا رنگ کلید را با سایر وسایل موجود در محیط ست کنند.

ایران پلاس عرضه کننده بهترین کلید برق های سه پل:

فروشگاه ایران پلاس یکی از نمایندگی های رسمی فروشگاه کلید و پریز ایران الکتریک می باشد. این فروشگاه کلید و پریزهای خود را با بهترین کیفیت و به روز ترین مدل ها به خریداران عرضه می نماید.

کلید سه پل ایران الکتریک یکی از انواع محصولات درجه یک و لاکچری فروشگاه ایران پلاس است. این محصول علاوه بر کیفیت و زیبایی؛ قیمت مناسبی نیز دارد. افراد می توانند با مراجعه به سایت ایران پلاس از مدلهای دیگر دیدن کرده و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader