×

کلید کراکس (صلیبی)

نمایش 1–9 از 89 نتیجه

show blocks helper

قیمت

دسته‌های محصولات +

کلید کراکس (صلیبی) از انواع کلید های پرکاربرد در صنعت برق بوده که با عملکرد خاصی که دارد سبب خاموش یا روشن شدن یک یا گروهی از لامپها از چند محل می گردد. این مدل کلید اغلب برای محیط های بزرگ مانند راه پله، پارکینگ یا راهرو ها و یا حتی انبار ها مورد استفاده قرار می گیرد.

کلیدهای صلیبی در واقع اگر با کلید های تبدیل به کار روند عملکرد مطلوبی از خود نشان می دهند. به این دلیل که خود کلید های تبدیل برای روشنایی یا خاموش نمودن یک لامپ از دو محل مورداستفاده قرار می گیرند. اگر در مدار و طراحی ساختار کلیدهای کراکس (صلیبی) به کار روند؛ کارایی این دسته از محصولات را افزایش می دهند.

این مدل کلید به منظور قطع و یا وصل جریان الکتریکی برق در لامپها از چند نقطه به کار می رود. نصب این دسته از محصولات اغلب در راهروهایی طویل صورت می گیرد. به این منظور که اگر لامپ را در ابتدای راهرو روشن کردیم برای خاموش نمودن آن بتوانیم از انتهای راهرو نیز این کار را انجام دهیم.

خرید کلید کراکس (صلیبی) و کاربرد های آن:

کلید و پریز ها بطور کلی یکی از انواع تجهیزات برقی مهم و کاربردی می باشند. این دسته از محصولات با اینکه در ابعاد نه چندان بزرگ تولید می شوند اما بسیار تاثیرگذار هستند. از کلید و پریز ها به منظور اتصال یا قطع جریان الکتریکی برق در محیط های مختلف استفاده می کنیم.

کلیدهای صلیبی از سری کلید پریزهای پرفروش بوده که به دلیل کارایی مطلوبی که دارد اغلب در سالن ها و راهرو های بزرگ و یا حتی کارگاه و کارخانجات نصب می شود. این مدل کلید در واقع از دو کلید تبدیل در طراحی ساختار خود برخوردار بوده و قابلیت این را دارد تا یک یا چند لامپ را از نقاط مختلف خاموش یا روشن نماید.

درواقع تفاوت کلیدهای تبدیل با صلیبی در همین می باشد که کلید تبدیل برای قطع و وصل جریان الکتریکی در یک مدار مشخص از دو نقطه استفاده می شود. این کلیدها هنگامی که با کلید کراکس (صلیبی) همراه می شوند قاادر به خاموش یا روشن نمودن روشنایی های مختلف از سه نقطه یا بیشتر هستند.

این دسته از محصولات در فواصل 15 متری در انبارها، سوله ها، کارخانجات، پارکینگ و راهروهای طویل قابلیت نصب دارد. به این شکل که اگر در ابتدای مسیر یک کلید قرار داده شد برای راحتی افراد دراین محیطهای بزرگ و طولانی در انتهای مسیر یا درب خروجی باز هم از کلیدهای صلیبی نصب گردد. فراموش نکنید که در طراحی ساختار کلید کراکس در ابتدا و انتهای مدار آن دو کلید تبدیل به کار می رود تا کارایی این محصول بهتر و مطلوبتر انجام گیرد.

خرید کلید کراکس (صلیبی) ایران الکتریک:

شرکتهای تولید کننده بسیاری برای کلید و پریز وجود دارد که ایران الکتریک یکی از انواع تولید کنندگان موفق ایرانی شناخته شده می باشد. این شرکت ایرانی سالهاست در زمینه تولید و فروش انواع کلید و پریز فعالیت داشته و محصولات باکیفیتی را به بازار عرضه می نماید.

کلید صلیبی ایران الکتریک از انواع محصولات تولیدی این شرکت بوده که با استفاده از متریال باکیفیت تولید می شود. همینطور از نشان استاندارد برخوردار بوده و با رعایت کامل نکات ایمنی ساخته می گردد. این دسته از محصولات بسیار متنوع بوده و در مدلهای ساده یا طرحدار و در رنگ های روشن و تیره قابل عرضه به بازار هستند.

کلید کراکس (صلیبی) ایران الکتریک به واسطه تولید با متریال عالی؛ از کیفیت ساخت بالا و بدنه ای مقاوم بهره مند است. این مدل کلید شکل ظاهری خاص و شیکی داشته و با نصب در محیط های مختلف به زیبایی فضا نیز می افزاید. در هنگام انتخاب و خرید یک کلید کراکس علاوه بر کیفیت و کارایی مطلوب کلید؛ باید به زیبایی و قیمت آن نیز توجه داشت. خرید کلید کراکس ایران الکتریک تمامی این شاخصه ها را باهم دارد.

خریداران عزیز می توانند این محصول کاربردی و زیبا را از طریق سایت ایران پلاس خریداری کنند. فروشگاه ایران پلاس یکی از نمایندگیهای رسمی ایران الکتریک بوده که محصولاتی با بهترین کیفیت و تنوع بالا به خریداران عرضه می نماید.

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader