×

خرید بدون واسطه کلید و پریز ایران الکتریک

مدیر سایت
08 اسفند 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
خرید بدون واسطه کلید و پریز ایران الکتریک
امتیاز بدهید

خرید بدون واسطه کلید و پریز ایران الکتریک یکی از مسائل مهمی است که مغازه داران و سازندگان با آن رودررو هستند. این امر سبب می‌شود تا تقاضا برای آن زیاد شود. اما دلیل آن چیست؟ در ادامه به توضیح کامل آن خواهیم پرداخت.

در واقع این اکسسوری‌ها در مقایسه با سایر لوازمی که برای ساختمان به کار می‌روند، بسیار کوچک هستند اما به تعداد زیادی استفاده می‌شوند. یعنی برای هر واحد شما به چندین مورد از آنها نیاز خواهید داشت. این تعداد بالا برای پروژه‌ها سبب می‌شود که حتی یک تفاوت قیمت جزئی باعث ایجاد تغییرات قیمت کلی زیاد شود. از طرفی برای مغازه‌داران نیز به صرفه‌تر است که بدون واسطه‌ها خرید خود را به صورت مستقیم و از کارخانه انجام دهند.

با اینکه خرید مستقیم از کارخانه امکان‌پذیر نیست اما شما می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر خرید بدون واسطه کلید و پریز ایران الکتریک  را انجام دهید. این نمایندگی‌های معتبر همگی با قیمت مصوب کارخانه‌ای محصولات را به شما ارائه می‌دهند و نمایندگی رسمی ایران الکتریک لاله زار مجموعه ایران پلاس است که تمامی محصولات را با حذف واسطه‌ها و قیمت‌های مصوب کارخانه‌ای برای شما فراهم آورده است.

برای خرید کلید و پریز بدون واسطه چرا نمایندگی ایران الکتریک گزینه مناسبی است؟

هر برندی که به عنوان نامی آشنا معروف می‌شود و افراد زیادی را به خود جذب می‌کند، حتما ویژگی‌های رقابتی آشکاری دارد. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی‌هایی می‌پردازیم که باعث محبوبیت این برند شده‌اند. این دلایل سبب می‌شوند که افراد، به خصوص سازندگان مطرح در صنعت ساختمانسازی به دنبال خرید بدون واسطه کلید و پریز ایران الکتریک باشند.

  1. کیفیت بالای مواد اولیه در کلید و پریز ایران الکتریک

    در مورد این اکسسوری‌ها که ممکن است شما یک بار برای سالیان طولانی تهیه کنید، کیفیت مواد اولیه نکته‌ای مهم است. این امر سبب می‌شود تا افراد بتوانند با خیال راحت برای مدتی طولانی از محصولات استفاده کنند، بدون اینکه نگران تغییر رنگ و یا رنگ پریدگی باشند و یا در اثر استفاده مداوم دچار شکستگی شوند.

  2. امنیت و استانداردهای لازم در کلید پریزهای شرکت ایران اکتریک

    در حالیکه این محصولات به عنوان اکسسوری‌ها در ساختمان به کار می‌روند و نقش مهمی در زیبایی طراحی ساختمان شما بازی می‌کنند، اما همواره با برق در ارتباط بوده و امنیت آنها مهم است. محصولی امن تلقی می‌شود که با رعایت استانداردهای بین‌المللی تولید شده و امنیت شما و خانواده شما را تهدید نکند. انرژی الکتریکی به همان میزان که مفید است می‌تواند خطر آفرین هم باشد که از جمله این خطرها می‌توان به احتمال آتش‌سوزی در ساختمان و یا برق‌گرفتگی اشاره کرد. اما یک محصول ایمن و استاندارد شما را از این آسیب‌ها در امان نگاه می‌دارد.

  3. وجود نمایندگی‌های معتبر شرکت ایران الکتریک

    خرید یک محصول از نمایندگی معتبر ایران الکتریک به شما این تضمین را می‌دهد که محصولی اصل و اورجینال را دریافت کنید. برندهای معروف هم همگی با رعایت استانداردهای لازم محصولات خود را تولید می‌کنند. با این حال با توجه به وضعیت بازار و تحریم‌ها، برای برندهای خارجی نمایندگی وجود ندارد. در نتیجه این روزها عموم افراد به سراغ گزینه‌های نام آشنای ایرانی می‌روند. شما با خرید یک جنس با کیفیت ایرانی نه تنها قیمت مقرون به صرفه‌ای در برابر همتایان خارجی خود دارد، بلکه کیفیت رقابتی با گزینه‌های وارداتی را نیز ارائه می‌دهد.

  4. زیبایی در طراحی و ظرافت در تولید کلید و پریز

    با توجه به اینکه این کلید و پریز نقش مهمی در زیبایی طراحی ساختمان شما دارند، اما خرید بهترین مدل کلید پریز بازار همواره کار ساده‌ای نیست. چرا که شما با انبوهی از مدل‌ها و تنوع بسیار زیاد در کالاها مواجه هستید. که برای انتخاب باید به سبک طراحی و دکوراسیون ساختمان توجه کنید. برای این امر بهتر است به سراغ برندهایی نظیر ایران الکتریک باشید که محصولاتی متنوع را در سبد خرید خود ارائه می‌دهند.

خرید بدون واسطه کلید و پریز ایران الکتریک

همه ما به دنبال خرید محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستیم. از طرفی همواره خرید با واسطه‌های کمتر مقرون به صرفه است. اما همواره در بازارها، به خصوص برای برندهای شناخته شده و معروف، واسطه‌ها افزایش پیدا می‌کنند و تا وقتی جنسی از کارخانه به دست مشتری برسد، با توجه به سودی که هر واسطه روی آن می‌کشد، تفاوت قیمتی واضح در آن ایجاد می‌شود.

به خصوص درباره اقلامی مانند کلید پریز که تفاوت قیمت جزئی برای یک پروژه ساختمانی می‌تواند تفاوت زیادی در قیمت نهایی فاکتور ایجاد کند، حذف واسطه‌ها اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

اما برخی از برندها، مانند ایران الکتریک، در جهت رفع این مشکل، نمایندگی‌های معتبری ایجاد کرده‌اند که افراد بتوانند با مراجعه به آنها با قیمت مصوب کارخانه خرید کنند. در نتیجه این امر، مشتریان می‌توانند اجناسی اصل و با کیفیت اصلی را با قیمت عادلانه تهیه کنند. مجموعه ایران پلاس نیز به عنوان یکی از نمایندگی‌های معتبر شرکت ایران الکتریک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. این مجموعه هم اکنون با راه‌اندازی فروشگاه آنلاین خود، کار را برای مشتریان ساده کرده است. شما می‌توانید به فروشگاه ایران پلاس سر بزنید و تمامی محصولات را با قیمت به روز در سایت مشاهده کنید و در صورت نیاز به صورت آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

فروشگاه اینترنتی ایران پلاس

تلفن: ۰۲۱۶۶۷۶۲۴۸۹

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

ویژگی های کلید پریز ضد آب ایران الکتریک

ویژگی های کلید پریز ضد آب ایران الکتریک

در این مطلب به توضیح ویژگی های کلید پریز ضد آب ایران الکتریک می‌پردازیم تا کمک کنیم
مدیر سایت
27 اسفند 1401
جدیدترین مدل های کلید و پریز مدرن خارجی

جدیدترین مدل های کلید و پریز مدرن خارجی

صحبت درباره جدیدترین مدل های کلید و پریز مدرن خارجی اهمیت دارد. چرا که کلید و پریز از
مدیر سایت
16 آذر 1401
بهترین مارک کلید و پریز

بهترین مارک کلید و پریز ایرانی

برای انتخاب بهترین مارک کلید و پریز ایرانی باید ابتدا اطلاعاتی درباره یک کلید و پریز
مدیر سایت
15 مهر 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader