×

ویژگی های کلید پریز ضد آب ایران الکتریک

مدیر سایت
27 اسفند 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
ویژگی های کلید پریز ضد آب ایران الکتریک
امتیاز بدهید

در این مطلب به توضیح ویژگی های کلید پریز ضد آب ایران الکتریک می‌پردازیم تا کمک کنیم انتخابی مطمئن و مناسب داشته باشید. این نوع از محصولات عموما برای استفاده در خارج از محیط های بسته خانه و به طور کلی هر محیطی که ممکن است در معرض آب و رطوبت قرار داشته باشد، کاربرد دارند.
توجه به این امر مهم است که هر چقدر برق زندگی ما را راحت‌تر کرده است و به پیشرفت ما کمک کرده است، به همان میزان نیز انرژی الکتریسته می‌تواند خطرآفرین باشد. بر این اساس است که باید در نظر بگیریم برای مهار این انرژی و جلوگیری از خطرات جدی، همواره از محصولاتی ایمن و استاندارد کمک بگیریم.
یکی از موضوعاتی که همواره برای انسان‌ها خطرات جانی و مالی به همراه داشته است، تقابل انرژی برق با رطوبت و آب است. برای این منظور نیز کلید و پریزهایی ایمن و مقاوم در برابر آب تولید شده‌اند که می‌توانند از این خطرات جلوگیری کنند. در اینجا در مورد کلید پریز ضد آب ایران الکتریک  ابتدا به توضیح درباره انواع محصولات می‌پردازیم و سپس انواع ضد آب آنها و ویژگی‌هایشان را بررسی میکنیم.

با انواع کلید و پریزها آشنا شوید

قبل از پرداختن به ویژگی های کلید پریز ضد آب ایران الکتریک، به معرفی انواع محصولات موجود در بازار ایران و جهان می‌پردازیم که می‌توانید بر حسب نیاز خود آنها را تهیه نمایید.

  • کلید پریز فشاری: این محصولات همان انواع کلاسیک هستند یعنی همان گزینه های معمولی که همه ما از آنها در محیط‌های خانه و محل کارمان استفاده می‌کنیم. این نوع محصولات یکی ازمعمول‌ترین و پراستفاده‌ترین گزینه‌های موجود می‌باشند و از نظر طرح و مدرن نیز بیشترین تنوع را در خود دارد. عموم گزینه‌های کلید پریز ضد آب نیز در این دسته بندی هستند
  • کلید پریز هوشمند: این محصولات قابلیت کنترل از راه دور را داشته و شما می‌توانید بر اساس برنامه‌ای که برای آنها تعریف شده است روشنایی منزل یا محیط کار خود را کنترل کنید. شما زمانی که خارج از محیط هستید اگر بخواهید یکی لامپ‌های را خاموش کنید، به وسیله گوشی موبایل‌تان می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. البته گزینه‌های هوشمند مزایا و کاربردهای بسیار زیادی دارند که بر اساس برند سازنده و قیمت آنها متفاوت است.
  • کلید پریز لمسی: در این مطلب که در مورد کلید پریز ضد آب ایران الکتریک ، بهتری است بدانیم کلید پریز های لمسی نیز که در سال‌های اخیر به بازار وارد شده‌‌اند مشتریان خود را به راحتی پیدا کرده‌اند و طبعا در پروژهای ساختمانی لوکس و مدرن استفاده بسیار زیادی دارند. جنس محصولات لمسی اغلب از شیشه یا پلکسی می‌باشد که از لحاظ ظاهری، زیبایی فوق العاده‌ای به آنها می‌دهد. این نوع محصولات به وسیله مدارهای الکترونیکی که داخلشان تعبیه شده و داشتن صفحه های حساس به ضربه می‌توانند به خوبی نقش یک کلید باکیفیت را بازی کنند.
  • دیمر: دیمر یکی دیگر از انواع محصولاتی است که به وسیله آنها می‌توانید میزان روشنایی لامپ ها را کم یا زیاد کنید این سیستم برای صرفه جویی در انرژی مفید بوده و مقرون به صرفه است. همچنین با محصولات دیمر می‌توانید به صورت هوشمند با توجه به کم شدن نور و روشنایی خورشید که به داخل خانه می‌تابد نور لامپ ها را کم کرده و در صورت کم شدن نور خورشید، نور لامپ ها را زیاد کنید.

ویژگی های کلید پریز ضد آب ایران الکتریک

در کلید پریز ضدآب ایران الکتریک باید بدانیم عموما دو ویژگی در نظر گرفته شده است. یکی روکش سیم‌ها و بخش‌های داخلی است که آنها را در برابر آب و گرد و غبار مقاوم می‌کند و دومی روکش و درپوشی است که روی آنها قرار می‌گیرد تا از ورود آب و گرد غبار جلوگیری کند. این محصولات عموما از جنس پلاستیک هستند. بیشتر برای فضاهای باز و یا فضاهایی نظیر استخر و حمام مورد استفاده قرار می‌گیرند که در معرض آب و رطوبت هستند. این محصولات دارای یک کد محافظتی هستند که به صورت زیر نمایش داده می‌شود:

IPXY: در این عبارت IP ثابت است. X درجه مقاوتی در برابر گرد و غبار را نشان می‌دهد و Y درجه مقاومتی نسبت به آب را نشان می‌دهد. این اعداد شامل موارد زیر هستند:

  • IP44: مقاوم در برابر گرد و غبار بزرگتر از 1 میلی متر و قطرات آب
  • IP45: مقاوم در برابر گرد و غبار بزرگتر از 1 میلی متر و پاشش آب تا 12.5 لیتر در دقیقه روی محفظه کلید
  • IP55: مقاوم در برابر گرد و غبار و پاشش آب تا 12.5 لیتر در دقیقه روی محفظه کلید
  • IP55: مقاوم در برابر هر نوع گرد و غبار ریز و کوچک و پاشش آب تا 12.5 لیتر در دقیقه روی محفظه کلید

خرید کلید و پریز ضد آب ایران الکتریک

امروزه انواع کلید و پریز، به جز مبحث کارایی که دارند، در طراحی دکوراسیون خانه ها نقش به سزایی اجرا می‌کنند و همه سعی دارند در طراحی دکوراسیون خانه خود از گزینه‌های جدید و زیبای لاکچری استفاده کنند. توصیه‌ای که در هنگام خرید خرید کلید پریز ضد آب ایران الکتریک می‌توان کرد این است که حتما برندی را انتخاب کنید که از گارانتی خوبی برخوردار باشد تا در صورت بروز هر مشکلی بتوانید نسبت به رفع آن اقدام کنید.

در این بین با توجه به عدم وجود نمایندگی معتبر از برندهای خارجی، استفاده از برندهای ایرانی نظیر ایران الکتریک گزینه خوبی است. در واقع از جمله برترین ویژگی های کلید پریز ضد آب ایران الکتریک می‌توان به وجود نمایندگی‌های معتبر و دارا بودن گارانتی و خدمات پس از فروش اشاره کرد. شما می‌توانید محصولاتی با کیفیت، اصل و با قیمت خوب و مناسب را به راحتی تهیه کنید. برای خرید بدون واسطه کلید و پریز ایران الکتریک از طریق شماره‌ زیر با ما در تماس باشید:

تلفن: ۰۲۱۶۶۷۶۲۴۸۹

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خرید کلید و پریز ایران الکتریک سری ایران

خرید کلید و پریز ایران الکتریک سری ایران

خرید کلید و پریز ایران الکتریک سری ایران که محصولات بسیار باکیفیت و درجه یک است، یکی از
مدیر سایت
17 مرداد 1402
خرید کلید پریز به قیمت کارخانه

خرید کلید پریز به قیمت درب کارخانه ایران الکتریک

بسیاری از افراد به دنبال خرید کلید پریز به قیمت درب کارخانه هستند. کلید الکتریکی
مدیر سایت
15 مهر 1401
خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان باکیفیت و قابل اعتماد که همیشه یک نیاز اساسی
مدیر سایت
17 مرداد 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader