×

خرید کلید پریز به قیمت درب کارخانه ایران الکتریک

مدیر سایت
15 مهر 1401
2 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
خرید کلید پریز به قیمت کارخانه
امتیاز بدهید

بسیاری از افراد به دنبال خرید کلید پریز به قیمت درب کارخانه هستند. کلید الکتریکی وسیله‌ای مکانیکی است که اتصالی را در یک مدار الکتریکی ایجاد یا قطع می‌کند. پریز هم جایگاهی برای قرار دادن دوشاخه‌های وسایل الکتریکی است. انواع مختلفی از کلیدها وجود دارند، مثل تک پل و دو پل، دارای چراغ LED، تخت، مدل کلاسیک، چرخشی و… اما عموما هنگامی که صحبت از کلید برق می‌شود، افراد به دنبال کلیدهای تخت هستند که در مدارهای سیم کشی خانگی استفاده می‌شود، نوع تخت که شبیه به کلیدهای پیانو هستند.

در حالی که از بیرون، کلید و پریزها در بین برندهای مختلف کم و بیش مشابه هم به نظر می‌رسد، اما تفاوت‌های اساسی در مواد برای بدنه و کنتاکت‌های فلزی و همچنین طراحی وجود دارد که می‌تواند بر ایمنی، دوام و عملکرد تأثیر بگذارد. بازار ایران مملو از کلید پریزهای درجه دو و کیفیت پایین است که در بین آنها پیدا کردن محصولات باکیفیت کار سختی هست اما غیر ممکن نیست.

خرید کلید پریز به قیمت درب کارخانه

هنگام سازماندهی خانه، اثاثیه منزل، یراق آلات، لوازم الکترونیکی و سایر ملزومات خانگی، باید به چندین مورد توجه شود. در این مرحله، کلید و پریزها نقش مهمی را ایفا می‌کنند و به عنوان یک حلقه اتصال بین لوازم الکتریکی و شما به شمار می‌روند. در اینجا چند نکته مهم وجود دارد که باید قبل از انتخاب کلیدها و پریزها برای خانه خود در نظر داشته باشید:

1. طراحی کلید و پریز

اهمیت دارد/ نه تنها به معنای زیبایی‌شناسی بلکه سهولت استفاده نیز در کار است. شما نه تنها برای اتصال وسایل به کلید و پریز نیاز دارید، بلکه استفاده از آنها نیز باید آسان و موثر باشد. بسیاری از شرکت‌ها بر روی طراحی تاکید دارند تا محصول خود را کاربردی‌تر می‌کنند.

2. امنیت

برای افرادی که قصد خرید کلید و پریز دارند، نوع مواد نیز یک جنبه مهم است زیرا خانه شما را ایمن نگه می‌دارد. امروزه تولیدکنندگان بر روی ساخت محصولاتی تاکید دارند که در برابر آتش و ضربه مقاوم هستند. این امر می‌تواند برخی از عوامل خطر را کاهش دهد و خانه و محل کار شما را ایمن‌تر کند.

3. ایمنی کودک

در صورتی است که در خانه خود کودکان خردسال و نوپا دارید، ایمنی کودکان یکی از نگرانی‌های اصلی به شمار می‌رود. در مقایسه با پریزهای معمولی، آنهایی که جای دو شاخه آنها کوچکتر است و عملکرد قطع خودکار ارائه می‌کنند، از نظر ایمنی برای کودک شما بهتر هستند تا شما و خانواده‌تان را ایمن نگه دارند.

4. تعمیر و تعویض

اگر از برند معتبری خرید کنید، همواره می‌توانید بخش‌های معیوب و آسیب دیده کلیدها را تعویض کنید و یا در صورت خرابی کل کلید و پریز، آن را با یک گزینه جدید جایگزین کنید. اما اگر از برندی تهیه کنید که دسترسی به آن سخت باشد، در صورتی خرابی یکی، یا باید از یک مدل دیگر تهیه کنید و یا باید تمامی کلید و پریز خانه خود را تعویض کنید.

چگونه کلید و پریز با کیفیت بخرم؟

این روزها تاکید بیشتری بر هماهنگی پریزهای برق برای هماهنگی با فضای داخلی است. با این حال، اگر آن را به سیم کش بسپارید، احتمالاً گزینه‌ای را انتخاب می‌کند که در عین اینکه ارزان‌ترین است برای خودش سود بیشتری را داشته باشد. از همین رو بسیاری از افراد به دنبال خرید کلید پریز به قیمت درب کارخانه هستند که بتوانند محصولی با کیفیت بالا را با قیمتی مناسب تهیه کنند.

خرید محصولات باکیفیت ممکن است در اول کار در مقایسه با گزینه‌های ارزان قیمت هزینه بیشتری داشته باشد، اما کیفیت همیشه به نفع شما تمام می‌شود. در حالی که تولیدکنندگان درجه دو از پلاستیک‌های بی‌کیفیت استفاده می‌کنند، تولید کنندگان کلید و پریزهای درجه یک از پلیمرهای مقاوم در برابر آتش استفاده می‌کنند. این پلیمرها به راحتی نمی‌شکنند و تا حدی در برابر ضربه مقاومت دارند.

نوع طراحی کلی و ساختار داخلی نیز مهم است زیرا اگر آب وارد کلید یا پریز شود و دست با آن تماس پیدا کند، خطر برق گرفتگی وجود دارد. این امر به ویژه هنگامی که از کلید و پریزها در داخل حمام و توالت با سطوح مرطوب استفاده می‌کنید، بسیار مهم است. مواد پلاستیکی که در برابر رطوبت مقاوم هستند و دارای مقاومت عایق بالایی هستند، که ماده ایده‌آل در کلیدهای مورد استفاده در مناطق مرطوب به شمار می‌روند. کلید پریز طرح ارس ایران الکتریک نمونه خوبی از محصولات زیبا، مناسب برای انواع پروژه‌ها و با قیمتی مناسب است.

هر بار که کلید برق را لمس می کنید، فشاری به آن وارد می‌کنید. بنابراین، مواد باید ضخامت کافی برای تحمل هرگونه فشار و عدم شکستگی داشته باشند. در نظر داشته باشید که شکستگی به جز ظاهر ناپسند، ممکن است بر اثر تماس انگشت با قسمت فلزی داخل آن برق گرفتگی ایجاد کند.

قطعات فلزی مانند فنر، پایانه های پیچ و کنتاکت‌ها نیز نقش حیاتی دارند. فنر فقط مقدار مناسب فشار را تضمین می‌کند. ضخامت کنتاکت‌های فلزی نیز در هدایت کارآمد و ظرفیت جابجایی جریان نقش دارد. تنها راهی که می‌توانید متوجه شوید که از قطعات با کیفیت استفاده شده است، نام مارک کلید و پریز و علامت استاندارد روی آن است. برندهای ارزان قیمت از آهن برای پیچ و کنتاکت استفاده می‌کنند. آهن خورده می‌شود و مقاومت تماس بالایی دارد.

با توجه به تمامی نکات بالا شما می‌توانید از فروشگاه ایران پلاس به عنوان یک نمایندگی معتبر محصولات ایران الکتریک و دنا الکتریک که هر دو تولید کننده محصولات با کیفیت داخلی هستند، کلید و پریر خود را با قیمت درب کارخانه تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خرید بهترین مدلهای کلید پریز بازار

خرید بهترین مدل کلید پریز بازار

خرید بهترین مدل کلید پریز بازار زمانی مطرح می‌شود که کارهای اساسی پروژه ساخت تمام شده
مدیر سایت
16 آذر 1401
خرید کلید پریز لاکچری

خرید کلید پریز لاکچری

خرید کلید پریز لاکچری امروزه به یکی از المان های مهم برای ساختن یک فضا و محیط زیبا در
پشتیبان سایت
25 تیر 1402
انواع کلید و پریز لوکس

انواع کلید و پریز لوکس

انواع کلید و پریز لوکس در پروژه‌های ساختمانی لوکس و لاکچری کاربرد دارند. افرادی که به
مدیر سایت
15 مهر 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader