×

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه

مدیر سایت
17 مرداد 1402
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه
5/5 - (1 امتیاز)

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه که در دنیای پر از پیشرفت تکنولوژی، برندهای محلی و بومی مختلفی نیز در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند. بخصوص در زمینه الکتریک و صنعت برق، برند ایران الکتریک با محصولات متنوع و باکیفیت خود، همواره مورد توجه قرار گرفته است. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی خرید کلید و پریز ایران الکتریک مدل الیزه بپردازیم پس با ما همراه شوید.

نکات مهم خرید کلید پریز مدل الیزه

هنگام خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه، باید نکات مهمی را در نظر بگیرید. این محصولات همگی دارای یک نوع مکانیزم ثابت و زیر ساخت یکسانی هستند و از کیفیت بازدهی یکسانی برخوردارند. تفاوت اصلی آنها در طرح، رنگ و جنس قاب و رویه کلید و پریز است. بدون شک این عوامل بر قیمت کلید پریز مدل الیزه شرکت ایران الکتریک تاثیرگذار است.

معرفی انواع کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه

کلید پریزهای الیزه از ایران الکتریک هر چند ساده هستند، اما در عین حال جذابیت بالایی دارد. به کمک مهندسان با تجربه و ماهر در زمینه برق، شرکت ایران الکتریک موفق به طراحی و تولید کلید و پریزهای باکیفیت و زیبا شده است. استفاده از رنگهای پایدار و ماندگار، تأثیر قابل توجهی در جلب توجه و تمرکز افراد به خود دارد و بر زیبایی و جذابیت کلیدها و پریزهای مدل الیزه تأثیر مثبت می‌گذارد. از جمله انواع این مدل محصولات عبارتند از:

کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه رنگی

یکی از مدل‌های این محصولات، الیزه رنگی است و برای  خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه بسیار مناسب است که قاب‌های رنگی آن شامل چهار رنگ اصلی الیزه بژ، الیزه نقره‌ای، زغال‌ سنگی و زرشکی می‌شوند. این مدل از مکانیزم الیزه استفاده می‌کند و قاب دور و قاب رویه قابل جدا شدن و تعویض هستند. به این ترتیب، مصرف کنندگان با توجه به دکوراسیون داخلی خود، ترکیب رنگ جدیدی از کلید و پریز را خلق کرده و کلید و پریز منحصر به فرد و منطبق با سلیقه خودشان را ایجاد کنند. کلید پریز الیزه رنگی با قاب رنگی متالیک، به فضاهای مدرن زیبایی خاصی می‌بخشد و همچنین جزو محصولات میان رده با قیمت مناسب است.

الیزه اقتصادی

کلید و پریز مدل الیزه اقتصادی از بین مدل‌های کلید پریز شرکت ایران الکتریک یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌هاست. این مدل همچنین به دلیل قیمت مناسب و طراحی خاص خود نیز در بین مصرف ‌کنندگان بسیار محبوب است. کلید پریزهای مدل الیزه اقتصادی دارای مکانیزم به روز شده و طراحی مدرنی هستند. مزایایی که مدل الیزه اقتصادی دارد شامل استفاده از دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های به روزترین دنیا می‌شود که باعث شده تا این مدل کلید و پریز کیفیت بالایی را به شما ارائه دهد.

همچنین با استفاده از مرغوبترین متریال و استفاده از بهترین کیفیت، شرکت ایران الکتریک در تولید کلید و پریز مدل الیزه به رضایت شما اندیشیده است. این مدل کلید و پریز همچنین دارای طراحی عامه پسند و ماندگاری بالا است. مدل الیزه با داشتن قیمت مناسب خود، به مصرف ‌کنندگان فرصتی برای داشتن یک محصول با کیفیت بالا و دوامی مطمئن را می‌دهد.

ایران الکتریک الیزه طرح متال

در هنگام خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه باید بدانیم جنس قاب رویه مدل الیزه طرح متال از پلی کربنات بوده که توسط آلیاژهای خاصی روکش و آبکاری شده است و با رنگ براق حس فلز رو برای مصرف کننده تداعی می‌کند. همانگونه که از اسم این مدل مشخص است، فقط طرح متال بوده و باید توجه داشت که دارای قاب فلزی نیست. در حال حاضر این مدل در دو رنگ طرح متال سیلور براق و طرح متال طلایی براق تولید می‌شود و با قیمت مناسب می‌تواند جایگزین خوبی برای کلید و پریز های فلزی باشد. مدل الیزه طرح متال شامل کلید پریزهایی با فریم‌های رنگی متفاوت است. خریداران با خرید این کلید پریز می‌توانند رنگ قاب رویه و قاب میانی آن را مطابق سلیقه خود طراحی کرده و از آن لذت ببرند. این قابلیت سبب می‌شود کلید پریز مدل الیزه متال با رنگ کاغذ دیواری، رنگ میز، مبلمان و المان‌های مختلف محیط هماهنگ و ست شود.

شکل ظاهری این دسته از محصولات بسیار ساده با قاب مربعی شکل است. شیک و لوکس بودن در عین سادگی؛ از مهم ترین ویژگی ظاهری این محصول است. نصب این کلید پریز برند ایران الکتریک به محیط و دکوراسیون داخلی منزل شما جلوه زیبایی هدیه می‌کند. شرکت ایران الکتریک به منظور افزایش کیفیت و دوام این دسته از محصولات در طراحی ساختار آن از متریال اورجینال و مرغوب استفاده نموده است. علاوه بر همه این‌ها، مقاومت بالای کلید پریز طرح متال باعث می‌شود خریداران بتوانند این محصول را در محیط‌های مختلفی مانند اداره، پاساژ، مجتمع‌های مسکونی، دفاتر و سازمان‌ها استفاده کنند.

کلید پریز مدل الیزه روکار

در هنگام خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه که مدل روکار، یکی از محصولات ساده و به ظاهر معمولی تولید شده توسط این شرکت است؛ اما در واقع بسیار خاص است. با تولید از متریال مرغوب و دوام بالا، این محصول به خوبی از مقاومت لازم برخوردار است. بدنه کلید پریز الیزه مدل روکار از مواد پلاستیکی به نام پلی کربنات ساخته شده است و با رویه و قابی سفید رنگ طراحی شده است. مقاومت بالا در برابر آسیب‌ها، تأثیرات مختلف اشعه، ضربه، عوامل محیطی و حشرات، امکان نصب این محصول در محیط‌های مختلفی مانند محیط‌های اداری، تجاری، مسکونی، فروشگاه‌ها، پارکینگ، راه‌ پله و… را فراهم می‌کند. به ‌طور کلی، کلید پریز الیزه روکار ایران الکتریک با رنگ سفید و کیفیت بالا، کاربرد گسترده‌ای دارد و توجه خریداران زیادی را جلب می‌کند.

کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه طرح چوب

برای خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه مدل طرح چوب با انواع قاب و فریم‌های مختلف در دسترس مشتریان قرار دارد. تنوع بالای طرح و رنگ بندی این کلید پریز جذابیت زیادی برای مشتریان به همراه دارد. شکل ظاهری این محصول بسیار شیک و زیباست و می‌تواند با رنگ‌های مختلف و طرح چوب روشن و تیره طراحی شود. متریال استفاده شده در ساختار این محصول، باعث افزایش کیفیت و مقاومت آن در برابر ضربه، آسیب، شکستگی، نور و اشعه می‌شود. کلید پریز الیزه طرح چوب با نصب در محیط، زیبایی بی نظیری به آن بخشیده و با المان‌های مختلف موجود در محیط هماهنگی خوبی دارد.

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه

جهت خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه حالا که با انواع این محصولات آشنا شدید؛ می‌خواهیم به شما یک فروشگاه معتبر در زمینه خرید انواع کلید و پریز معرفی کنیم. فروشگاه ایران پلاس نمایندگی رسمی شرکت ایران الکتریک است. این شرکت محصولات استاندارد و با کیفیت خود را با قیمت کارخانه‌ای به مشتریان ارائه می‌دهد. از آنجایی که امروزه خرید اینترنتی و غیر حضوری نسبت به خرید حضوری متداول‌تر است بنابراین شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن محصولات مورد نظر خود را از این شرکت تهیه کنید. از آنجایی که شرکت ایران پلاس نماینده رسمی این برند است به همین خاطر بابت کیفیت محصولات و گارانتی آنها خیالتان راحت باشد.

در این مقاله درباره خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل الیزه صحبت کردیم. با وجود گستره تنوع محصولات و کیفیت بالای آنها، انتخاب این محصولات که با استانداردهای بین‌المللی همخوانی دارد، می‌تواند یک گزینه مناسب برای نیازهای شما باشد. با خرید این محصولات، شما علاوه بر ایجاد کاربری آسان و مقاوم، می‌توانید به محیط زیباتری نیز دست یابید. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که به کلید پریز برند ایران الکتریک سری الیزه فکر کرده و در صورت تمایل مدل مورد نظر خود را خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان باکیفیت و قابل اعتماد که همیشه یک نیاز اساسی
مدیر سایت
17 مرداد 1402
انواع کلید و پریز لوکس

انواع کلید و پریز لوکس

انواع کلید و پریز لوکس در پروژه‌های ساختمانی لوکس و لاکچری کاربرد دارند. افرادی که به
مدیر سایت
15 مهر 1401
خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل ارس

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل ارس

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل ارس مهم است در دنیای پر از تکنولوژی و اتصالات
مدیر سایت
17 مرداد 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه