×

انواع کلید و پریز لوکس

مدیر سایت
15 مهر 1401
2 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
انواع کلید و پریز لوکس
امتیاز بدهید

انواع کلید و پریز لوکس در پروژه‌های ساختمانی لوکس و لاکچری کاربرد دارند. افرادی که به عنوان مشتریان یک واحد لوکس هستند، به تمامی جزئیات به کار رفته در آن توجه می‌کنند و کلید پریز به عنوان یکی از اکسسوری‌های برقی، به تنهایی می‌تواند نقش مهمی داشته باشد. چرا که در هر نقطه از واحد اداری یا تجاری شما یک کلید یا پریز می‌بینید که وقتی انواع رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را برای انتخاب داشته باشید، باعث می‌شود تا بتوانید لوازم جانبی سیم کشی خود را به جای پنهان کردن، برجسته کنید. اما اینکه انتخاب ما برند خارجی باشد یا ایرانی؟ چطور محصولات لوکس را تهیه کنیم و چطور در هزینه‌های خود تا حد امکان صرفه‌جویی کنیم نکاتی هستند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

نکاتی برای انواع کلید و پریز لوکس

چه نکاتی سبب می‌شوند که یک کلید و پریز لوکس به شمار بروند و چگونه می‌توان کلید و پریز مد روز را انتخاب کرد که ظاهری زیباتر به خانه یا محل کار شما ببخشند؟ ایران پلاس به توضیح این امر می‌پردازد.

1. ست کامل کلید و پریز

مهم است محصولاتی که تهیه می‌کنید تمامی اجزا از جمله کلید تک پل، کلید دو پل، کلید کولر یا چیلر، پریز معمولی، پریز آنتن تلویزیون و… را داشته باشد تا تمامی اجزای الکتریکی یک واحد داری هارمونی باشند و با هم تناسب داشته باشند. از این رو خرید از نمایندگی‌های معتبر محصولات که سبد خرید کامل‌تری برای شما فراهم می‌کنند می‌تواند اهمیت پیدا کند.

2. رنگ و طرح

وقتی صحبت از محصول لوکس می‌شود، تنوع در رنگ‌ها نیز مهم می‌شود تا بتوانید بر اساس ویژگی‌های معماری داخلی بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. برای پروژه‌هایی با معماری مدرن، از رنگ‌های خنثی مثل طوسی و مشکی و سفید استفاده می‌شود و برای پروژه‌های کلاسیک از رنگ‌هایی مانند طلایی یا طرح چوب و… استفاده می‌شود. در نهایت شما باید بتوانید از بین رنگ‌های متنوع و مختلف که با سبک واحد مطابقت دارند انتخاب کنید. چرا که اکسسوری‌های سیم کشی خانه با وجود اینکه از اجزای کوچک یک واحد به شمار می‌روند اما می‌توانند نقش مهمی در هارمونی و زیبایی آن بازی کنند. نمونه‌های زیبایی از طرح و رنگ را می‌توانید در کلید پریز طرح الیزه ایران الکتریک ببینید.

3. ظریف کاری و کیفیت ساخت

در نظر داشته باشید مشتریانی که به دنبال زمانی که محصولاتی که با عنوان لوکس به بازار عرضه می‌شوند، جزئیات آنها نیز مهم است. یعنی کیفیت ساخت و رعایت زیره کاری‌ها اهمیت دارد تا وقتی از نزدیک و با دقت بالا هم به آنها نگاه کنید، متوجه رعایت ظریف کاری در ساخت بشوید. این ظریف کاری‌ها شامل قالب‌گیری خوب پلاستیک، رعایت نکات ریز در طراحی و مواردی از این دست می‌شوند که یک کلید و پریز را در انواع کلید و پریز لوکس قرار می‌دهند. کلید پریز مدل برلیان ایران الکتریک نمونه خوبی برای این موضوع است.

4. کیفیت مواد اولیه

کیفیت قطعات و مواد به کار رفته در محصول از دیگر ویژگی‌های مهم در محصولات لوکس است. یعنی به جز ظواهر کار باید به کیفیت آن نیز توجه کرد. اگر کلید پریزی که تهیه می‌کنید از کیفیت بالایی برخوردار نباشند، پس از مدتی ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهند که این به جز صرف هزینه اضافی، ذهنیت خوبی هم برای مشتریان باقی نمی‌گذارد. در محصولاتی که کیفیت مناسبی ندارند ممکن است پس از مدتی محصول رنگ اولیه خود را از دست بدهد، مثلا اگر دارای زیره کاری طلایی است، در اثر دستمال کشیدن بخش‌های طلایی کمرنگ شده یا از بین بروند، یا اگر کاری به رنگ سفید باشد، رنگ پلاستیک تغییر کرده و به زردی متمایل شود.

البته به جز نکات ظاهری، کیفیت مواد اولیه و کیفیت ساخت کلید و پریز برای امنیت نیز اهمیت دارند. محصولی که کیفیت بالایی داشته باشد دارای استانداردهای لازم است و خطرات جانبی مانند اتصال کوتاه و جرقه و آتش گرفتن را ایجاد نمی‌کند.

کلید پریز ایرانی بهتر است یا خارجی؟

هر زمان که صحبت از محصولات لوکس به میان بیاید، افراد به دنبال محصولات خارجی هستند، این در حالی است که در بین محصولات داخلی نیز برندهای خوبی داریم که با کیفیت بالا کار می‌کنند و کیفیت و ظاهری قابل رقابت با محصولات خارجی دارند. محصولات ایرانی در عین اینکه فروشنده و نمایندگی مجاز و معتبر در داخل دارند، قیمت بهتری را هم در مقایسه با محصولات و برندهای خارجی ارائه می‌کنند.

در محصولات خارجی به دلیل عدم وجود یک نمایندگی معتبر، کار شما برای پیدا کردن محصولات اصلی سخت می‌شود. چرا که همواره افراد سودجویی در بازار وجود دارند که محصولات مشابه برندهای خارجی را به فروش می‌رسانند، در حالی که این محصولات غیرمعتبر نه استانداردها و نه کیفیت لازم را دارند. اما وقتی از یک نمایندگی معتبر خرید کنید، خیال شما راحت است که محصول مورد نظر از کیفیت لازم برخوردار است.

خرید کلید و پریز لاکچری

ایران پلاس مجموعه خوبی از انواع کلید و پریز لوکس و امروزی دارد که برای تکمیل دکوراسیون شما مطابق با استانداردهای طراح‌های خوش سلیقه هستند. همه محصولات موجود در فروشگاه ایران پلاس متناسب با خانه‌های امروزی طراحی شده‌اند و از بین محصولات می‌توانید متناسب با ویژگی‌های معماری داخلی خود استفاده کنید. تنوع محصولات و مدل‌ها کمک می‌کند تا برای هر مشتری و سلیقه‌ای طیف متفاوتی از محصولات وجود داشته باشد. شما می‌توانید از بین رنگ‌های مختلف و مدل‌های متنوع، بر اساس ویژگی‌های معماری داخلی واحد گزینه‌ای مناسب را انتخاب کنید. تمامی این محصولات از برندهای معتبر ایرانی، از جمله ایران الکتریک و دنا الکتریک هستند. استفاده از برندهای معتبر داخلی سبب می‌شود تا علاوه بر کیفیت بالا، قیمت مناسب‌تری را پرداخت کنید و در عین حال که ظاهری زیبا برای واحد تجاری یا مسکونی خود می‌سازید، در هزینه‌های کلی پروژه نیز صرفه جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان باکیفیت و قابل اعتماد که همیشه یک نیاز اساسی
مدیر سایت
17 مرداد 1402
نمایندگی رسمی ایران الکتریک لاله زار

نمایندگی رسمی ایران الکتریک لاله زار

در این مطلب به بررسی و معرفی نمایندگی رسمی ایران الکتریک لاله زار می‌پردازیم. چرا که
مدیر سایت
07 آذر 1401
جدیدترین مدل های کلید و پریز مدرن خارجی

جدیدترین مدل های کلید و پریز مدرن خارجی

صحبت درباره جدیدترین مدل های کلید و پریز مدرن خارجی اهمیت دارد. چرا که کلید و پریز از
مدیر سایت
16 آذر 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader