×

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان

مدیر سایت
17 مرداد 1402
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان
5/5 - (1 امتیاز)

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان باکیفیت و قابل اعتماد که همیشه یک نیاز اساسی برای هر خانواده و سازمانی است. با توجه به اهمیت امنیت برق در خانه و محیط کار، انتخاب کلید پریز مناسب بیش از پیش مهم می‌شود. یکی از برندهای معتبر داخلی در زمینه تولید کلید پریز، برند ایران الکتریک است. در این مقاله، می‌خواهیم به معرفی و بررسی یکی از مدل‌های برتر کلید پریز ایران الکتریک، یعنی مدل برلیان بپردازیم.

برلیان IP44

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان IP44 یکی از مدل‌های معروف سری برلیان است. این درجه حفاظت IP44 به ما نشان می‌دهد که کلید پریز برلیان در برابر ورود آب و ابزار تا یک قطر مشخص و وجود آب بیشتر از باران محافظت می‌کند. در واقع، این کلید پریز ضدآب بوده و با عنوان “کلید پریز بارانی” هم شناخته می‌شود، زیرا در ساختار و طراحی خود از متریال مقاوم و ضد آب استفاده کرده است. همچنین، این کلید پریز یک درپوش هم دارد که می‌تواند از ورود آب به داخل کلید پریز جلوگیری کند و در نتیجه از برق گرفتگی جلوگیری می‌کند.

این درجه حفاظت IP، یک استاندارد بین‌المللی برای تجهیزات برقی و الکتریکی است که بیشتر در فضاهای باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به ‌طور خلاصه، IP به صورت IPXY نوشته می‌شود. X یک عدد مربوط به حفاظت در برابر اجسام خارجی مثل گرد و غبار و Y هم یک عدد بوده که نشان دهنده درجه حفاظت در برابر ورود آب است. برلیان IP44 بیانگر این است که این کلید پریز در برابر ابزار و سیم تا یک قطر مشخص و وجود آب بیشتر از باران محافظت می‌کند. محصول برلیان IP44 ایران الکتریک با کسب کیفیت ساخت بالا، مقاومت خوب، ظاهری ساده و زیبا، رنگ ثابت و قیمت مناسب طراحی شده و در بازار به فروش می‌رسد. خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان در اصل به دلیل تنوع طرح و طیف رنگ بسیار گسترده، جز محصولات پرفروش شرکت ایران الکتریک است.

برلیان آرکا

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان آرکا  نیز یکی از انواع کلیدهای پریز است که به واسطه کیفیت ساخت بالا و ظاهر زیبا جلب توجه می‌کند. همچنین، قیمت بسیار مناسب و اقتصادی این مدل کلید پریز نیز از دیگر ویژگی‌های آن است. شرکت ایران الکتریک مدل برلیان آرکا را در نوع یکپل، دو پل، پریز برق ارت دار، ساده و سایر مدل‌ها تولید و به بازار عرضه می‌کند. رنگ‌بندی و طرح قاب میانی مدل برلیان آرکا بسیار جذاب بوده و با طراحی خاص خود در محیط‌های مختلف اداری، مسکونی و تجاری قابل نصب است. همچنین، این مدل از مکانیزم برلیان و مطابقت با استانداردهای ملی برخوردار است.

برلیان پلکسی

تمامی خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان پلکسی از طلق شفاف پلکسی ساخته شده و دارای مقاومت و دوام بالایی هستند. رنگ قاب‌های این محصولات در سه رنگ مشکی، سفید و بژ موجود بوده و ظاهر آنها بسیار شیک و لاکچری است. انتخاب کلید پریز مناسب برای بهبود زیبایی محیط بسیار مهم است و مدل برلیان پلکسی ایران الکتریک بهترین گزینه برای نصب در محیط‌های رسمی، ساختمان‌های لوکس، مجتمع‌های تجاری و اداری است. همچنین، قیمت این مدل کلید پریز نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

برلیان رنگی

کلید پریزهای رنگی یا همان کلید پریزهای مدل پینتینگ انواعی از کلید پریزهایی هستند که طراحی شده اند تا به خریداران، در انواع رنگ‌های خاص و شیک، ارائه شوند. این کلید پریزها می‌توانند با المانهای مختلف در محیط هماهنگ شوند و در طراحی محیط مورد استفاده، خیره‌ کننده باشند. مواد اولیه استفاده شده در ساخت این کلید پریزها، بسیار اورجینال و با کیفیت هستند و جنس بدنه آنها از مواد مقاوم پلی کربنات ساخته شده است. این کلید پریزها در مدل برلیان رنگی ایران الکتریک شامل سه بخش اصلی مکانیزم برلیان، قاب رویه و قاب میانی هسنند.

در مورد خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان باید بدانیم که قاب و رویه کلید پریزها به طور جداگانه طراحی شده‌اند و شکل ظاهری بسیار زیبایی دارند. در ضمن، طراحی ساختار این نوع کلید پریزها به هم پیوسته است و نیازی به تهیه آنها به طور جداگانه نیست. این کلید پریزها برای انواع محیط‌ها مانند دفاتر، ادارات، منازل، اتاق‌ها، پارکینگ‌ها و ساختمان‌های تجاری انتخاب می‌شوند. ساختار مدرن و لوکس این دسته از محصولات می‌تواند باعث زیبا و دلنشین شدن محیط شود.

برلیان فلورا

در مورد خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان این نکته مهم است که ترکیب گرمی از قاب بیرونی، قاب رویه (میانی) و مکانیزم برلیان، کلید پریز فلورا را به یکی از انواع کلید پریزهای مدل کلاسیک برلیان تبدیل کرده است. جسم و ساختار این محصول، به صورت کاملا دست‌ساز و از مواد مقاوم پلی کربنات ساخته شده است. ظاهر و طراحی مدل برلیان فلورا به شکل قاب مربعی با طرح آنتیک و ساختار کلاسیک ارائه شده است. کلید پریزهای مدل برلیان کلاسیک شامل طرح‌های فلورا، پارما و آرکا هستند که جدیدترین محصولات شرکت ایران الکتریک هستند. این محصولات نه تنها با قیمت مناسبی عرضه میشوند، بلکه مورد پسند و استقبال خریداران نیز قرار گرفته‌اند.

قاب رویه و میانی کلید پریز فلورا با رنگ بژ و طرح‌های مختلفی مانند پل اهرمی، دو پل، تبدیل، ساده و ارت دار عرضه میگردند. این محصول مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی، ضربه و اشعه دارد و با توجه به طراحی کلاسیک و دکوراسیون داخلی، در هر نوع فضای کلاسیک قابل نصب است. افراد در محیط‌های اداری، دفاتر، مجتمع‌های تجاری و مسکونی از این مدل کلید پریز استفاده می‌کنند و آن را با المان‌های دیگر موجود در محیط ترکیب می‌کنند.

برلیان متال

این محصول بر اساس مکانیزم برلیان طراحی شده است و به متدهای پیشرفته جهانی امروزی پاسخ می‌دهد. همچنین، در طراحی ساختار و بدنه‌ این محصول، از متریال‌هایی استفاده شده است که تطابق با استانداردهای ملی و تاییدیه‌های خارجی را دارند. استفاده از مواد اولیه درجه یک و اورجینال در ساختار این کلید پریز، باعث افزایش کیفیت و مقاومت مدل برلیان متال می‌شود. شرکت ایران الکتریک علاوه بر کیفیت ساخت، به ظاهر کلید پریز‌ها نیز توجه ویژه‌ای دارد. ظاهر این محصول بسیار شیک، مدرن و کلاسیک است.

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان، باعث زیبایی و جذابیت بیشتر محیط‌های مختلف می‌شود. این محصول دارای طراحی ساده و قاب مربعی با کادر رویه به رنگ طلایی متال است که بسیار مورد علاقه مشتریان شرکت ایران الکتریک قرار دارد. با توجه به قیمت مناسب و اقتصادی این محصول، افراد در طرح‌های مختلف آن را خریداری کرده و در محیط‌های اداری، تجاری و مسکونی به کار می‌گیرند. تجربه استفاده از کلید پریز برلیان متال ایران الکتریک، نشان دهنده کیفیت و عملکرد بالای آن است. به همین دلیل، این محصول یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت ایران الکتریک به شمار می‌رود.

برلیان طرح متال

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان، با دسته بندی لوکس و باکیفیت، تنوع بسیار بالایی و شکل ظاهری شیکی دارند. مدل برلیان طرح متال، با به روزترین متدهای دنیا طراحی شده و دو نوع قاب براق و مات دارد. جنس بدنه این محصول از مواد پلی کربنات ساخته شده و به دلیل تولید با متریال مرغوب و درجه یک، از مقاومت و دوام مطلوبی برخوردار است. همچنین، جنس بدنه پلاستیکی و ضد حرارت این مدل سبب حفاظت این کلید پریز از هر گونه پوسیدگی، شکستگی، ضربه و عوامل محیطی می‌شود. محصول مذکور در محیط‌های مختلف رسمی، اداری، تجاری، مسکونی قابل نصب است.

خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان

حالا که با انواع این محصولات جهت خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان آشنا شدید؛ می‌خواهیم به شما یک فروشگاه معتبر در زمینه خرید انواع کلید و پریز معرفی کنیم. فروشگاه ایران پلاس نمایندگی رسمی شرکت ایران الکتریک است. این شرکت محصولات استاندارد و با کیفیت خود را با قیمت کارخانه‌ای به مشتریان ارائه می‌دهد. از آنجایی که امروزه خرید اینترنتی و غیر حضوری نسبت به خرید حضوری متداول‌تر است بنابراین شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن کلید و پریزهای مورد نظر خود را از این شرکت تهیه کنید. از آنجایی که شرکت ایران پلاس نماینده رسمی این برند است به همین خاطر بابت کیفیت کلید و پریزهای آن خیالتان راحت باشد.

در این مقاله درباره خرید کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان صحبت کردیم. در نهایت، انتخاب کلید پریز مناسب برای منزل یا محل کار یک تصمیم حیاتی است که بر قابلیت و امنیت سیستم برق تأثیر مستقیمی دارد. مدل برلیان ایران الکتریک با طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالا و استفاده از مواد با کیفیت، یک گزینه عالی برای استفاده در هر نوع فضاست. با خرید و استفاده از کلید پریز ایران الکتریک مدل برلیان، مطمئن خواهید بود که سیستم برق شما در امان است و بهترین عملکرد را ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خرید کلید پریز ایران الکتریک

خرید کلید پریز ایران الکتریک

خرید کلید پریز ایران الکتریک یکی از مسائلی است که در زندگی روزمره به آن نیاز داریم. کلید
مدیر سایت
17 مرداد 1402
لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک

لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک

این روزها با توجه به نوسانات قیمت، دسترسی به یک لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک
مدیر سایت
07 آذر 1401
خرید کلید پریز مدرن

خرید کلید پریز مدرن

خرید کلید پریز مدرن که باید بدانیم در دنیای پیشرفته و مدرن امروز، فضای زندگی ما با
مدیر سایت
22 تیر 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه