×

لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک

مدیر سایت
07 آذر 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک
امتیاز بدهید

این روزها با توجه به نوسانات قیمت، دسترسی به یک لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک اهمیت زیای دارد. اما پیش از معرفی این لیست باید عوامل موثر بر قیمت را مورد بررسی قرار دهیم. با پیشرفت روزافزون ساخت و ساز در داخل کشور و نیاز به ساخت و تهیه تجهیزات مکانیکی و الکتریکی برای انواع سازه‌های اداری، تجاری‌، صنعتی، آموزشی، مسکونی و همچنین نیاز به فراهم کردن کلیه این تجهیزات در داخل کشور جهت اشتغال‌زایی و جلوگیری از خروج ارز از کشور، ساخت و عرضه این محصولات خیلی بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است.

مشاهده لیست قیمت محصولات

شاید بتوان ادعا کرد بخش زیادی از صنعت ساخت و ساز در کشور به این قطعات مهم وابسته است‌. همین امر باعث شده است تا شرکت‌های مختلفی در زمینه تولید، بهبود ساخت عرضه و ارائه خدمات مرتبط با این تجهیزات فنی در داخل کشور مشغول به فعالیت باشند. یکی از شاخه‌های مهم تولید انواع تجهیزات و تاسیسات الکتریکی مورد نیاز در کشور، تولید انواع کلید و پریز لوکس یا معمولی مورد استفاده در بخش‌های مختلف صنعتی و خانگی است. با توجه به روند افزایشی نیاز به تولید انواع کالاهای ساختمانی و زیربنایی در سالیان گذشته در داخل کشور، ساخت و توزیع انواع این محصولات همزمان با سایر کالاها و تجهیزات از این دست، رشد قابل توجهی در کشور داشته است و بنا به دلیل کاربرد بسیار زیاد این تجهیزات در صنعت، این نیاز احساس می‌شود تا در مورد آنها مباحث و نکات تخصصی بیان شود. در این مقاله ایران پلاس سعی کرده است تا درباره قیمت این محصولات و موضوعات وابسته به آن صحبت کند.

انواع مختلف کلید پریز

برای معرفی لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک باید با انواع کلیدها آشنا شوید. پس از اینکه طرح ریزی و نقشه کشی الکتریکی یک ساختمان صورت گرفت، نیاز است تا لوازم الکتریکی مورد نیاز خریداری گردد‌. امروزه انواع متنوعی از کلیدها و پریزها در بازار وجود دارند که دارای اشکال ظاهری متفاوتی هستند و افراد باتوجه به سلیقه و بودجه خود می‌توانند هر یک از این انواع را خریداری و نصب نمایند. این محصولات اکثرا از جنس پلاستیک مرغوب هستند اما قالب آنها از جنس آلیاژ برنج است که هم زیبایی منحصربه فردی دارند هم دارای مقاومت بالا و عدم تغییر رنگ و پوسیدگی هستند. البته ممکن است انواع کلیدها با روکش‌های چرم، چوب و فلز نیز تولید شوند. هرچند پیشرفت تکنولوژی باعث ورود محصولات مختلفی هم به بازار شده است. در ادامه چند مدل از آنها را معرفی می‌کنیم:

  • کلاسیک: از جمله قدیمی‌ترین گزینه‌های موجود در بازار محسوب می‌شود که بیشتر در خانه و ساختمان‌های قدیمی دیده می‌شود. این مدل‌ها نصب و کارکرد راحتی دارند اما امروزه به دلیل وجود مدل‌های بسیار زیبا و لوکس کمتر از آنها استفاده می‌شود. این مدل‌ها دارای دکمه برجسته هستند.
  • تخت: مدلی که در بیشتر خانه‌ها دیده می‌شود کلید‌های تخت هستند که به لحاظ کارکرد مانند سوئیچی کار می‌کنند اما ظاهری تخت دارند. روی برخی از آنها نیز ممکن است یک چراغ LED وجود داشته باشد تا پیدا کردن در تاریکی راحت‌تر باشد.
  • لمسی: انواع لمسی یا تاچ از جمله مدرنترین‌ها هستند که در خانه‌های هوشمند کاربرد دارند. این کلید با حرارت دست فعال می‌شود و عمل می‌کند‌.
  • تایمری: این مدل در مکان‌هایی مانند راه پله و حیاط که لامپ نباید مدام روشن بماند نصب می‌شوند. این گزینه از نظر زمان قابل تنظیم هستند و می‌توان زمان خاموش و یا روشن کردن آنها را کنترل کرد‌.
  • با سنسور حرکتی: این مدل باعث بهینه سازی مصرف برق می‌شوند زیرا تنها در صورت حضور و تحرک افراد روشن می‌شوند و پس از مدتی خاموش می‌گردند. از این مدل در راهروها استفاده می‌شود.

تولید کننده‌های لوازم الکتریکی ایرانی

در حال حاضر فعالیت تولید انواع لوازم الکتریکی توسط شرکت‌های بزرگ یا کارگاه‌های کوچک صورت می‌گیرد و نام‌های تجاری مختلفی در بازار شناخته شده هستند. طبق آمار موجود حدود ۲۰ تولید کننده کلید و پریز در کشور وجود دارند که زمینه فعالیت آنها تولید این تجهیزات با برندهای مختلف است. نکته قابل توجه دراین زمینه اخذ استانداردهای ملی لازم برای تولید است که ساخت این تجهیزات باید مطابق با آنها صورت گیرد.

برند ایران الکتریک از شرکت‌های معتبر داخلی در زمینه تولید این محصولات است‌ که بنا بر استانداردهای بالایی که در زمینه ایمنی در سطح جهانی دارد، موفق به صادرات محصولات به کشورهای همسایه نیز شده است.

لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک

محصولات تولید داخل و از برندهای ایرانی همواره نه تنها کیفیتی برابر با نمونه‌های خارجی دارند بلکه قیمتی بسیار مناسب‌تر برای مصرف کننده ارائه می‌دهند. نام تجاری ایران الکتریک یکی از نام‌های درخشان و شناخته شده است و شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایران پلاس از انواع این تجهیزات در جنس و کیفیت بالا با طیف قیمتی از ارزان تا گران را خریداری نمایید. این فروشگاه نمایندگی معتبر این برند است و همواره لیست قیمتی به روز را برای شما فراهم می‌آورد تا دغدغه خرید این محصولات را برای مشتریان عزیز کاهش دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

خرید بهترین مدلهای کلید پریز بازار

خرید بهترین مدل کلید پریز بازار

خرید بهترین مدل کلید پریز بازار زمانی مطرح می‌شود که کارهای اساسی پروژه ساخت تمام شده
مدیر سایت
16 آذر 1401
خرید بدون واسطه کلید و پریز ایران الکتریک

خرید بدون واسطه کلید و پریز ایران الکتریک

خرید بدون واسطه کلید و پریز ایران الکتریک یکی از مسائل مهمی است که مغازه داران و
مدیر سایت
08 اسفند 1401
خرید کلید پریز لاکچری

خرید کلید پریز لاکچری

خرید کلید پریز لاکچری امروزه به یکی از المان های مهم برای ساختن یک فضا و محیط زیبا در
پشتیبان سایت
25 تیر 1402
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader