×

نمایندگی رسمی ایران الکتریک لاله زار

مدیر سایت
07 آذر 1401
3 دقیقه دقیقه زمان برای مطالعه
نمایندگی رسمی ایران الکتریک لاله زار
2.5/5 - (2 امتیاز)

در این مطلب به بررسی و معرفی نمایندگی رسمی ایران الکتریک لاله زار می‌پردازیم. چرا که این خیابان معروف و قدیمی در تهران از جمله شناخته شده ترین نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های دائمی تخصصی برای انواع کلید و پریز لوکس و چراغ‌های روشنایی مدرن است‌‌. در خیابان لاله زار برای برندهای مختلف داخلی و گاها خارجی وجود دارد و فروشگاه ایران پلاس نیز نمایندگی معتبر ایران الکتریک در تهران است که در همین خیابان قرار گرفته است. این نمایشگاه با داشتن یک فضای لوکس و به روز در جهت رفاه حال مشتریان تلاش می‌کند. امکانات این شوروم به افراد کمک می‌کند که یک انتخاب اصولی و حرفه‌ا‌ی داشته باشند. برای خرید این لوازم الکتریکی در مدل‌های مختلف می‌توانید از طریق سایت فروشگاه نیز اقدام نمایید.

خرید آنلاین کلید و پریز آنلاین

در حالی که بسیاری از افراد، مخصوصا کسانی که قصد خرید عمده را دارند، گزینه حضوری را ترجیح می‌دهند، اما پیشرفت تکنولوژی امکان ثبت سفارش آنلاین را نیز برای ما فراهم کرده است. در حالی که خرید حضوری همواره اطمینان خاطر بیشتری را فراهم می‌کند، اما سفارش آنلاین ساده‌تر است. همچنین قبل از خرید می‌توانید قیمت‌ها را در سایت ببینید و مقایسه کنید و به لیست قیمت روز به راحتی دسترسی داشته باشید. امکان مقایسه و انتخاب اجناس بهتر و با کیفیت بیشتر در خرید از سایت ساده‌تر است. فروشگاه ایران پلاس نمایندگی رسمی ایران الکتریک لاله زار است که در فروشگاه آنلاین خود امکان خرید غیرحضوری را نیز فراهم آورده است. در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر از این برند می‌پردازیم‌.

با برند ایران الکتریک آشنا شوید

برندی که با نام تجاری ایران الکتریک فعالیت می‌کند، از شرکت‌های بزرگ و شناخته شده در زمینه تولید انواع کلید پریز و سایر وسایل و ابزارهای الکتریکی از این دست است‌. این مجموعه فعالیت خود را از سال ۱۳۶۱ در جهت تولید و ساخت انواع لوازم الکتریکی آغاز کرده است. امروزه شما می‌توانید انواع محصولات را که با فناوری‌های پیشرفته و مطابق استانداردهای جهانی ساخته می‌شوند، را تحت این نام تجاری خریداری کنید. داشتن این ویژگی‌ها باعث شده است تا علاوه بر قدرت انتخاب بیشتر توسط مشتریان، این نام تجاری محصولات خود را به کشورهای همسایه نیز صادر نماید. این مجموعه دارای بخش‌های مختلف و متنوعی از جمله واحدهای طراحی، آبکاری، آزمایشگاه مجهز و غیره است‌ که در آنها محصولاتی با جنس و کیفیت عالی طراحی و تولید می‌شوند و در نهایت به بازار عرضه و به دست مشتری می‌رسند.

این شرکت با ساخت انواع مختلف کلید و پریز بر طبق استانداردهای روز دنیا دارای یک جایگاه خاص ویژه در میان رقبای خود است‌ و همواره در لیست بهترین مارک کلید و پریز ایرانی جایگاه منحصری را به خود اختصاص داده است. در این مجموعه تولیدی با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و تجهیزات کاملا اتوماتیک این امکان فراهم شده است تا با رعایت بالاترین اصول ایمنی محصولات براساس استانداردهای ملی ایران و مطابق با قوانین ایمنی بین‌المللی تولید شوند و در نهایت به بازارهای داخلی و خارجی عرضه شوند. رعایت همین اصول است که این برند را را در ردیف تولیدکنندگان بزرگ قرار داده است.

نمایندگی رسمی ایران الکتریک لاله زار

کلید و پریز ایران الکتریک در طرح‌ها و مدل‌های متنوعی به نام برلیان، الیزه، سری ایران، مدل ارس و… تولید و عرضه شده‌اند که هر کدام از این مدل‌ها با داشتن تنوع رنگی زیاد و مختلف برای مشتری این امکان را فراهم می‌کنند تا براساس ویژگی‌های مورد نظر خود، طرح و رنگ مناسب را انتخاب کنند. بهترین روش خرید، مراجعه به نمایندگی‌های این برند است که به جز فروشگاه حضوری، فروشگاه اینترنتی نیز وجود دارد که به صورت آنلاین اقدام به فروش تمام محصولات الکتریکی از جمله کلیدها یا پریزها، قطعات هم ردیف و … نموده است. این نمایندگی‌ها با ارائه خدمات گسترده به مشتریان و رعایت اصول مشتری مداری، سعی در ارائه محصولات با کیفیت براساس نیاز مشتری کرده و روی این اصل ثابت قدم هستند و ایران پلاس نیز یک نمایندگی از این نام تجاری واقع در خیابان لاله زار تهران است. لاله زار این روزها به قلب فروش لوازم الکتریکی تبدیل شده است.

پس از طراحی و تولید، این شرکت امکان توزیع و پخش آن برای استفاده مشتریان عزیز در سراسر ایران امکان پذیر کرده است. این پروسه کاملا به صورت حرفه‌ای صورت می‌گیرد و تجهیزات و ابزارآلات به نمایندگی‌های عرضه کننده و فروش این محصولات ارسال می‌شوند. سرمایه گذاری دائم در کیفیت محصولات جز مقررات اصلی این شرکت است‌. کیفیت بالا و قابل اطمینان در واقع مفهومی از محصولات این مجموعه است. فرآیندهای تولیدی دقیق‌ترین اقدامات کیفی را پشت سر می‌گذارند که در نهایت باعث می‌شود محصولات تولید شده منعکس کننده نیازهای مشتریان باشد.

چرا خرید از نمایندگی معتبر اهمیت دارد؟

در نظر داشته باشید که قطعات الکتریکی جز اقلام ضروری هستند که در فضای داخل ساختمان‌ها نصب و مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ابزارها علاوه بر داشتن کاربرد مهم و ضروری از نظر جنبه زیبایی و تزئین هم حائز اهمیت هستند. برای تهیه این محصولات می‌توان از طریق مختلفی اقدام کرد که یکی از بهترین و قابل اعتمادترین آنها مراجعه به نمایندگی‌ها است. اما چرا خرید از نمایندگی رسمی ایران الکتریک لاله زار اهمیت دارد؟

علاوه بر نمونه‌های متعددی از انواع محصولات که در نمایندگی‌های معتبر وجود دارند، در نمایندگی شما می‌توانید از اصل و اورجینال بودن محصولات اطمینان خاطر داشته باشید و در نهایت خریدی مطمئن را در برابر قیمتی مناسب‌تر از سایر فروشگاه‌ها تجربه کنید. چرا که این نمایندگی‌ها به صورت مستقیم از کارخانه اجناس را به دست مشتری می‌رسانند و با حذف واسطه‌ها قیمت نهایی را کاهش می‌دهند. به منظور ارائه بهترین سرویس‌ها این نمایندگی به شما این اطمینان را می‌دهد که تولیدات ایران الکتریک را با بهترین قیمت و ضمانت اصالت کالا فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط

لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک

لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک

این روزها با توجه به نوسانات قیمت، دسترسی به یک لیست قیمت کلید و پریز ایران الکتریک
مدیر سایت
07 آذر 1401
بهترین مارک کلید و پریز

بهترین مارک کلید و پریز ایرانی

برای انتخاب بهترین مارک کلید و پریز ایرانی باید ابتدا اطلاعاتی درباره یک کلید و پریز
مدیر سایت
15 مهر 1401
خرید بهترین مدلهای کلید پریز بازار

خرید بهترین مدل کلید پریز بازار

خرید بهترین مدل کلید پریز بازار زمانی مطرح می‌شود که کارهای اساسی پروژه ساخت تمام شده
مدیر سایت
16 آذر 1401
Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • SKU
  • نمره
  • قیمت
  • موجود
  • Availability
  • توضیح
  • عرض
  • اندازه
  • Attributes
  • Custom fields
مقایسه
preloader